مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 15:452024-03-02اقتصادي

جایزه 2024 جی یی سی اف برای جمع آوری گازهای همراه به ایران رسید


پژوهشگاه صنعت نفت به دلیل انجام تحقیقات منحصربه فرد میان اعضای جی یی سی اف در حوزه جمع آوری گازهای مشعل و عملیاتی کردن این تحقیقات، جایزه 2024 مجمع کشورهای صادرکننده گاز را دریافت کرد.

- پژوهشگاه صنعت نفت به دلیل انجام تحقیقات منحصربه فرد میان اعضای جی یی سی اف در حوزه جمع آوری گازهای مشعل و عملیاتی کردن این تحقیقات، جایزه 2024 مجمع کشورهای صادرکننده گاز را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد جوایز مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی یی سی اف) که هر دو سال یک بار برگزار می شود، مناسبت مشخصی است که در آن از افراد نخبه و مؤسسه های تحقیقاتی که در طول دوران حرفه ای خود رکوردی برجسته در موفقیت در صنعت گاز نشان داده اند یا تأثیر مثبت، واضح، قابل توجه و پایداری روی صنعت گاز، به ویژه از طریق حمایت، تدوین سیاست ها، مشارکت بین المللی، تحقیق و آموزش داشته اند، تجلیل می شود.

دسته بندی جوایز شامل سه دسته است و جوایز ممتاز برای نامزدی وجود دارد؛ نخست جایزه بنیاد و پیشرفت جی یی سی اف یک لوح سپاس نخبگانی است که به افرادی اعطا می شود که در تأسیس جی یی سی اف یا دستیابی به اهداف راهبردی آن نقش داشته اند.

این جایزه برجسته به نامزدهای کشورهای جی یی سی اف در سطح وزیران و بالاتر محدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه 2024 جی یی سی اف برای جمع آوری گازهای همراه به ایران رسید

جایزه 2024 جی یی سی اف برای جمع آوری گازهای همراه به ایران رسید