مطالب مرتبط:
ترافیک در جاده های استان قزوین نیم سنگین شد
هشدار به مسافران نوروزی: جاده های 20 استان کشور بارانی است
جاده های این 20 استان بارانی است
جاده های این 20 استان بارانی است
وضعیت جاده ها و راه ها، امروز 29 اسفند 1402 / ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین ـ رشت / بارش باران در جاده های 20 استان کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 14:202024-03-19اجتماعي

ترافیک در جاده های بارانی استان زنجان


رییس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده ای پلیس راه زنجان گفت: جاده های استان به ویژه آزادراه ها به دلیل تداوم بارش ها لغزنده و میزان ترددها نیز افزایش یافته است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده ای پلیس راه زنجان گفت: جاده های استان به ویژه آزادراه ها به دلیل تداوم بارش ها لغزنده و میزان ترددها نیز افزایش یافته است.

سرهنگ مهدی میناخانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: میزان ترافیک در جاده های این استان از روز گذشته افزایش چشمگیری داشته است و پیش بینی می شود تا پایان امروز نیز بر حجم آن افزوده شود.

این مسئول تصریح کرد: سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، استفاده نکردن از کمربند ایمنی و خواب آلودگی عمده ترین عامل تصافات جاده های است.

وی با تاکید بر اینکه نبستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودرو هنگام وقوع تصادفات به حوادث تلخی منجر می شود، اظهار کرد: بیشترین افراد فوتی در تصادف خودروها به سرنشینان اختصاص دارد.

میناخانی با تاکید بر اینکه رانندگان در هنگام تردد فاصله طولی را مد نظر قرار داده و به ازای هر 2 ساعت رانندگی توقف کنند، افزود: رانندگان برنامه ریزی کافی را در سفر مد نظر قرار دهند تا حادثه ای بوجود نیاید.


برچسب ها: جاده - تداوم بارش ها - کمربند ایمنی - زنجان - استان - رییس اداره - افزایش
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در جاده های بارانی استان زنجان

ترافیک در جاده های بارانی استان زنجان