مطالب مرتبط:
واکنش افشاگر شاسی بلند گیت به اظهارات بانکی پور درباره جریمه 3 میلیونی بی حجابی و فرمان آتش به اختیاری علم الهدی در موضوع حجاب
آمریکا و اسراییل دنبال حذف کامل مقاومت و کوچ اجباری مردم غزه / ادعای تلاش برای آتش بس حیله نتانیاهو و بایدن برای تحقق اهدافشان است
نشست اضطراری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی آتش بس در غزه
نشست اضطراری کابینه امنیتی رژیم اشغالگر برای بررسی آتش بس در غزه
آتش سوزی سواری وانت در ایلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 09:402024-03-10بين الملل

غذا به جای آتش بس!


طرح «جو بایدن»، رییس جمهور امریکا مبنی بر ساخت یک کریدور دریایی 350کیلومتری برای انتقال غذا از قبرس تا غزه، سه واکنش بیشتر نداشت: تردید، تمسخر و ترس! - طرح جو بایدن ، رییس جمهور امریکا مبنی بر ساخت یک کریدور دریایی 350کیلومتری برای انتقال غذا از قبرس تا غزه، سه واکنش بیشتر نداشت: تردید، تمسخر و ترس! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورنیوز نوشت: ما کمک نمی خواهیم؛ آتش ‎بس دائمی می خواهیم ، آمریکا به جای فرستادن غذا برای فلسطین، برای کشتار فلسطینی ها به رژیم اسراییل سلاح ندهد ، چرا آمریکا به دنبال یافتن راهی برای نفوذ کمک های غذایی به غزه ای است که خود و متحدش آن را محاصره کرده اند؟ این جملات، تنها بخشی از واکنش ها به طرح جدید آمریکا مبنی بر احداث یک کریدور 350 کیلومتری از قبرس به غزه است.

کریدور ادعایی چیست و چگونه ساخته می شود؟ جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا پنجشنبه گذشته در سخنرانی سالانه خود در کنگره گفت؛ دستور داده یک اسکله موقت در غزه برای کمک به مردم این باریکه برپا شود.

یک روز بعد از سخنان او، ژنرال پت رایدر ، سخنگوی پنتاگون عنوان کرد که این کریدور، به یک اسکله و گذرگاه نیاز دارد که توسط ارتش ایالات متحده ساخته می شود.

به گفته رایدر، ساخت این کریدور 2 ماه طول می کشد و 1000 نیروی آمریکایی در ساخت آن مشارکت خواهند داشت.


برچسب ها: رییس جمهور - کریدور - آمریکا - جو بایدن - رییس جمهور آمریکا - بایدن - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

غذا به جای آتش بس!

غذا به جای آتش بس!