چگونه در بازارهای بین المللی محتوا بفروشیم؟Content is king! حکمرانی محتوا از گذشته تا امروز، که در آستانه انقلابی تکنولوژیک با پیشرفت های هوش مصنوعی هستیم، تغییرات بزرگی را تجربه کرده است. - مدرسه کار و کسب عصر ایران / سلسله گفت و گوهای فرامرز (اپیزود نهم) چگونه در بازارهای بین المللی محتوا بفروشیم؟ Content is king! حکمرانی محتوا از گذشته تا امروز، که در آستانه انقلابی تکنولوژیک با پیشرفت های هوش مصنوعی هستیم، تغییرات بزرگی را تجربه کرده است. در واقع امروز صنعت بین المللی محتوا را داریم، در تمام قالب های متنوع و جذابش؛ از محتوای متنی گرفته تا تصویرپردازی و انیمیشن و ویدیوهای یوتیوبی و تیک تاکی و. . در اپیزود نهم از مجموعه فرامرز با آقای علی محمدپور، از فعالان صنعت محتوا، به گفتگو نشسته ایم. او با نوآوری هایش، چه در حوزه کودک و نوجوان چه در حوزه کتاب های دیجیتال، در حال بین المللی کردن فعالیتش در این صنعت بزرگ و رو به تحول است. با ما همراه باشید برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |