مطالب مرتبط:
چگونه در بازار بین المللی، محتوا بفروشیم؟
اپیزود نهم؛ بازار بین المللی محتوا
استخدام مسئول دفتر در حمل و نقل بین المللی آماد راین در ایرانشهر تهران
لارستان ظرفیت میزبانی مسابقات بین المللی تنیس روی میز را دارد
استخدام بازاریاب در بین المللی آرتا فیدار آیریا در شیراز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 15:302024-03-12اقتصادي

چگونه در بازارهای بین المللی محتوا بفروشیم؟


Content is king! حکمرانی محتوا از گذشته تا امروز، که در آستانه انقلابی تکنولوژیک با پیشرفت های هوش مصنوعی هستیم، تغییرات بزرگی را تجربه کرده است.

- مدرسه کار و کسب عصر ایران / سلسله گفت و گوهای فرامرز (اپیزود نهم) چگونه در بازارهای بین المللی محتوا بفروشیم؟ Content is king! حکمرانی محتوا از گذشته تا امروز، که در آستانه انقلابی تکنولوژیک با پیشرفت های هوش مصنوعی هستیم، تغییرات بزرگی را تجربه کرده است.

در واقع امروز صنعت بین المللی محتوا را داریم، در تمام قالب های متنوع و جذابش؛ از محتوای متنی گرفته تا تصویرپردازی و انیمیشن و ویدیوهای یوتیوبی و تیک تاکی و.

.

در اپیزود نهم از مجموعه فرامرز با آقای علی محمدپور، از فعالان صنعت محتوا، به گفتگو نشسته ایم.

او با نوآوری هایش، چه در حوزه کودک و نوجوان چه در حوزه کتاب های دیجیتال، در حال بین المللی کردن فعالیتش در این صنعت بزرگ و رو به تحول است.

با ما همراه باشید


برچسب ها: بین المللی - محتوا - هوش مصنوعی - امروز - تغییرات - حکمرانی - انقلابی
آخرین اخبار سرویس:

چگونه در بازارهای بین المللی محتوا بفروشیم؟

چگونه در بازارهای بین المللی محتوا بفروشیم؟