مطالب مرتبط:
«بانو آئویی» را در اهواز ببینید
فرش قرمز مازندران زیر پای مسافران نوروزی
چگونه فرش های افغان بافت را از فرش ایران تشخیص دهیم؟
شکست فرش آرا در برابر سن ایچ
اصول کاربردی برای ست کردن فرش با مبلمان / اینجوری صاحب اون خونه ای باش که لنگه نداره
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 15:302024-03-05اقتصادي

38000 بانو بافنده فرش در گلستان فعالند


مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت گلستان از رشد 270 برابری سرمایه گذاری پس از پیروزی انقلاب در گلستان خبر داد و گفت: بخش مهمی از این موفقیت را مرهون زنان کارآفرین هستیم.

- ایسنا/گلستان مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت گلستان از رشد 270 برابری سرمایه گذاری پس از پیروزی انقلاب در گلستان خبر داد و گفت: بخش مهمی از این موفقیت را مرهون زنان کارآفرین هستیم.

درویشعلی حسن زاده ظهر سه شنبه 15 اسفند در نخستین همایش تجلیل از بانوان کارآفرین استان گلستان که با حضور جمع کثیری از بانوان کارآفرین استان در محل تالار شماره یک سینما کاپری شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در سال 1357 و پس از انقلاب اسلامی ایران تعداد 56 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 34.

8 میلیارد تومان و اشتغال دو هزار و 69 نفر در استان فعالیت می کردند و در حال حاضر تعداد هزار و 173 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 9 هزار و 643.

6 میلیارد تومان و اشتغال 29 هزار و 633 نفر در استان فعالیت می کنند که در حوزه سرمایه گذاری رشدی 270 برابری را شاهد بوده ایم.

وی با بیان اینکه قطعا بخشی از موفقیت های حوزه سرمایه گذاری صنعتی در استان گلستان مدیون بانوان کارآفرین استان است، افزود: همواره شاهد فعالیت مدیران بانوی موفقی در سطح استان بوده ایم، به عنوان مثال در حوزه اصناف و بازار 14 اتاق اصناف در سطح استان فعالیت می کنند که روسای


برچسب ها: سرمایه گذاری - گلستان - صنعت ، معدن و تجارت - کارآفرین - بانوان کارآفرین - در گلستان - زنان کارآفرین
آخرین اخبار سرویس:

38000 بانو بافنده فرش در گلستان فعالند

38000 بانو بافنده فرش در گلستان فعالند