مطالب مرتبط:
می گویند مشارکت بالا در انتخابات امنیت را بر هم می زند!
رییسی در نشست کارشناسی: در این انتخابات امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت بحمدالله محقق شد/ مشارکت گسترده مردم در انتخابات به معنای پایبند بودن به عهد و پیمان است/ آینده بسیار روشن است. ما هم در میدان هستیم/ نمایندگان مجلس، کارشناسان می توانند مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند
تحقق 4 مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات استان بوشهر
وزیر دفاع: معماری امنیت منطقه باید در خود منطقه طراحی شود
تشییع شهید مدافع امنیت در یاسوج؛ قاتل دستگیر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 17:102024-03-07سياسي

هیچ دوره ای از انتخابات گذشته در سطح انتخاب اخیر امنیت نداشتیم


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در انتخابت 11 اسفند، دشمنان دچار سردرگمی، آشفتگی و پریشان خاطری از حماسه عظیم حضور مردم شدند.

- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در انتخابت 11 اسفند، دشمنان دچار سردرگمی، آشفتگی و پریشان خاطری از حماسه عظیم حضور مردم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجید میراحمدی در آیین تجلیل از موکب‍داران ارتش در اربعین 1402 که امروز - پنجشنبه 17 اسفند - در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال در ماه پربرکت شعبان دو هدیه ارزشمند بارش های رحمت الهی و حماسه عظیم حضور مردم در انتخابات را نصیب ملت عزیز ایران کرد.

بارش های اخیر در کشور عزیز ایران یک برکت سرشاری بود که خداوند متعال در ماه پربرکت شعبان روزی ملت ایران کرد، در سایه این خشکسالی ها دشمنان هم مثل همه مسائل مشغول شایعه‍ سازی، دروغ پراکنی های و جنگ روانی در جهت تخریب روحیه ملت باعظمت ایران بودند.

وی افزود: مشارکت و حماسه عظیم مردم در پای صندوق های رای در سایه عنایت الهی و توجهات حضرت، ولی عصر (عج) رقم خورد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) یک جهاد بود و به همه مردم عزیز ایران تبریک می گویم.

دشمنان انقلاب در رسانه های خودشان و روز انتخابات اینگونه تبلیغ می کردند که مشارکت در انتخابات این دوره تک رقمی است و برآورد


برچسب ها: انتخاب - حضور مردم - معاون امنیتی - سازمان عقیدتی سیاسی ارتش - حضور مردم در انتخابات - سازمان عقیدتی سیاسی - دشمنان
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دوره ای از انتخابات گذشته در سطح انتخاب اخیر امنیت نداشتیم

هیچ دوره ای از انتخابات گذشته در سطح انتخاب اخیر امنیت نداشتیم