مطالب مرتبط:
نوروز بارانی در مازندران
نوروز بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
 آسمان قم در نخستین روز نوروز بارانی است
همدان عید نوروز بارانی است
نوروز بارانی در تهران/ شهروندان با تجهیزات سفر کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 14:052024-03-18اجتماعي

نوروز در مازندران بارانی می شود


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران به رانندگان توصیه کرد: با توجه به عبور سامانه بارشی در سطح استان همزمان با آغاز نوروز، از تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اسدی در گفت وگو با تسنیم درباره پیش بینی وضع هوای استان مازندران به ویژه در روز نوروز گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان  دوشنبه نیمه ابری، از اواخر روز با افزایش ابر، وزش باد و در ارتفاعات نیمه غربی با بارش باران و برف همراه است.

وی گفت: در روز سه شنبه 29 اسفند در غرب مازندران هوا ابری همراه با کاهش دما، بارش پراکنده در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی شده و در مناطق مرکزی و شرقی استان، هوا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر همراه است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران افزود: سه شنبه شب و چهارشنبه اول فروردین نیز آسمان ابری همراه با بارندگی و در ارتفاعات مه آلود با بارش برف خواهد بود، به گونه ای که شاهد وزش باد نسبتاً شدید و کاهش دما خواهیم بود.

اسدی تاکید کرد: پنج شنبه و جمعه 2 و 3 فروردین نیز هوا صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر در غرب مازندران با احتمال بارش خفیف و پراکنده است.


برچسب ها: مازندران - هواشناسی مازندران - پیش بینی هواشناسی - پیش بینی - بارش باران و برف - استان - باران و برف
آخرین اخبار سرویس:

نوروز در مازندران بارانی می شود

نوروز در مازندران بارانی می شود