مطالب مرتبط:
جشن تکلیف سیاسی بیش از یکهزار رای اولی رودهنی برگزار شد
جشن تکلیف سیاسی رای اولی های دماوند و رودهن برگزار شد
جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در محمدیه برگزار می شود
برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی ها
فیلم | جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در شهرستان مرزی قصرشیرین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 14:402024-02-21ورزشي

جشن رای اولی ها در شهر امیرکلا برگزار می شود


رییس شورای اسلامی شهر امیرکلا گفت: از سوی شورا و شهرداری امیرکلا جشن بزرگ میلاد امام زمان(عج) و ولادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان با حضور جوانان و رای اولی ها در سالن ورزشی چهلستون امیرکلا برگزار می شود.

- ایسنا/مازندران رییس شورای اسلامی شهر امیرکلا گفت: از سوی شورا و شهرداری امیرکلا جشن بزرگ میلاد امام زمان(عج) و ولادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان با حضور جوانان و رای اولی ها در سالن ورزشی چهلستون امیرکلا برگزار می شود.

کاظم جعفریان امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا وتبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: هرچه داریم به برکت خون شهداست که موجب شد کشور بیمه شود.

وی با اشاره به اینکه مردم ما قدردان و وفادار خون شهداء و پایبند به نظام و امام راحل و رهبر انقلاب هستند، افزود: افزایش 25 درصدی حضور مردم در راهپیمایی امسال شهر امیرکلا نشان از قدردانی و پایبندی مردم به این نظام و رهبری است.

دسیسه دشمن در فضای مجازی رییس شورای اسلامی شهر امیرکلا یادآور شد: دشمن با توطئه و بکارگیری از تریبون متعدد در فضای مجازی و کانال های وابسته درصدد تضعیف نظام و تشویش افکار عمومی برای بدبین کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب بوده وسعی دارند تا مانع حضور مردم در مناسبت ها و مراسم های مختلف ملی و مذهبی و بخصوص پای صندوق های رای شوند.


برچسب ها: امیرکلا - شهر امیرکلا - رییس شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی شهر - رای اولی ها - شورا و شهرداری - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

جشن رای اولی ها در شهر امیرکلا برگزار می شود

جشن رای اولی ها در شهر امیرکلا برگزار می شود