تورِ انتخاباتی خبرنگاران در جام جم!اواخر آبان ماه سال جاری و در فاصله کمتر از سه ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس شواری اسلامی، رییس سازمان صداوسیما از راه اندازی 200 کانال تلویزیونی مختص حوزه های انتخابیه خبر داد؛ - موضوعی که به گفته جبلی سبب می شود تا نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی هم فرصت تبلیغات از رسانه ملی را داشته باشند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر همین اساس پنجم اسفندماه و کمتر از یک هفته مانده به روزِ انتخابات، رسانه ملی از خبرنگاران برخی رسانه ها دعوت کرد تا با بازدید از روند ضبط و پخش برنامه های انتخاباتی، در جریان جزییات این تصمیم و نحوه اجرای آن قرار گیرند. جزییات فعالیت شبکه های انتخاباتی استان تهران پیش از آغاز بازدید، محمدباقر اعلمی _ مدیر شبکه تهران به گفت وگو با خبرنگاران پرداخت و گفت: در سال جاری سازمان صداوسیما تصمیم گرفت 200 کانال تبلیغاتی برای حوزه های مختلف کشور ایجاد کند و کار رسمی این شبکه ها از نخستین روز تبلیغات کاندیدها آغاز شد. وی با اشاره به اینکه دو مطلب اساسی برای این کانال ها پیش بینی شده است، توضیح داد: موضوع اول، معرفی نامزدها در یک بسته 20 دقیقه ای است؛ در واقع بر اساس یک الگوی از پیش طراحی شده، کاندیدهایی که برای استفاده از این بستر ثبت نام کرده بودند، فیلم های تبلیغاتی خود را آماده کرده اند. برچسب ها: انتخابات - سازمان صداوسیما - انتخاباتی - خبرنگاران - انتخابات مجلس - انتخابات مجلس شورای اسلامی - رییس سازمان صداوسیما |
آخرین اخبار سرویس: |