مطالب مرتبط:
200 هزار یزدی در طرح زندگی با آیه ها شرکت کردند
آیه 162 سوره انعام تاکید بر کدام اصل در زندگی دارد؟
پرسش روز ششم مسابقه زندگی با آیه ها چیست؟
راهکار زندگی موفق در قرآن/ آیه 116 سوره انعام
پرسش روز هشتم مسابقه زندگی با آیه ها + جایزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 20:002024-03-19سياسي

نهضت ملی زندگی با آیه ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مرکز هنری رسانهکای نهصت، به اذعان صاحب‎نظران و کارشناسان، یکی از راه هایی که می توان مفاهیم کاربردی و مورد نیاز امروز جامعه را در بین مردم گفتمان کرد و به مسلمات فکری رایج بین مردم تبدیل کرد، - با محوریت پویش ملی حفظ آیات قرآن کریم طرحی ویژه از مرکز هنری رسانه ای نهضت به منظور ترغیب مردم به آشنایی و انس بیشتر با قرآن کریم می پردازد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مرکز هنری رسانهکای نهصت، به اذعان صاحب‎نظران و کارشناسان، یکی از راه هایی که می توان مفاهیم کاربردی و مورد نیاز امروز جامعه را در بین مردم گفتمان کرد و به مسلمات فکری رایج بین مردم تبدیل کرد، حفظ آیات کلیدی قرآن توسط عموم جامعه است.

مقام معظم رهبری به حفظ آیات کلیدی و مهمی که دست استعمار سعی در دورنگه داشتن جوامع اسلامی از آنان داشته است تأکید ویژه ای دارند.

جهت تحقق قرآنی فریضه جهاد تبیین نیاز به یک حرکت و جریان قرآنی هم افزای ملی، با پرچم داری جریان های مردمی و حمایت تمام قد ظرفیت های حاکمیتی و دولتی است.

این جریان، در گام اول در ماه مبارک رمضان، جهت ادای فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین و تقویت ایمان و امید مردم، به گفتمان سازی زندگی با آیه ها ئ قرآن با محوریت 30 فراز از قرآن کریم می پردازد.


برچسب ها: روابط عمومی - مردم - قرآن - قرآن کریم - جامعه - رسانه - کاربردی
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی زندگی با آیه ها

نهضت ملی زندگی با آیه ها