مطالب مرتبط:
رتبه دوم قم در افزایش مشارکت نسبت به قبل تا حضور 81 درصدی مردم جعفرآباد
آیا زیان خودروسازان با افزایش قیمت و فشار بر مردم باید جبران شود؟!
افزایش دوباره قیمت بلیت اتوبوس روی میز تصمیم گیران/ مقام مسئول: قبلا مردم هر زمان بلیت می خواستند موجود بود؛ الان قیمت اتوبوس 27 میلیارد تومان است!
شکوفایی نظام سلامت در گروی مشارکت مردم/ تاکید بر افزایش و ارتقای سواد سلامت مردم
میزان مشارکت مردم در انتخابات حاکی از رضایتمندی عمومی از خدمات انجام شده در کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 21:102024-03-06سياسي

افزایش دسترسی مردم به خدمات مبتنی بر بسترهای مجازی


استاندار فارس، یکی از رویکردهای دولت سیزدهم را افزایش کمی و کیفی دسترسی مردم به خدمات مبتنی بر بسترهای مجازی عنوان کرد و از همکاری تمام دستگاه ها در این راستا خبر داد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس، یکی از رویکردهای دولت سیزدهم را افزایش کمی و کیفی دسترسی مردم به خدمات مبتنی بر بسترهای مجازی عنوان کرد و از همکاری تمام دستگاه ها در این راستا خبر داد.

محمدهادی ایمانیه امروز، 16 اسفند در دیدار با علی اصغر انصاری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات در شیراز، با تاکید بر اینکه افزایش کمی و کیفی دسترسی مردم استان به خدمات مبتنی بر بسترهای مجازی یکی از رویکردهای دولت سیزدهم است، از همکاری همه دستگاه ها در چارچوب قوانین و دستورالعمل ها برای اجرای این طرح ملی خبر داد و افزود: هرگونه مواردی که باعث کُند شدن سرعت این طرح شود را گزارش کنید تا برای رفع آنان اقدام شود.

وی همچنین بر ضرورت احصای نیازهای سخت افزاری و تجهیزات در اجرای عملیات توسعه طرح فیبر نوری در استان تاکید کرد و گفت: میزان تولید تجهیرات سخت افزاری برای اجرای این طرح ملی، متناسب با نیازهای احصا شده باشد.

استاندار فارس خواستار تامین تجهیزات مورد نیاز این طرح، از درون استان شد و افزود: شرکت های نخبه و توانمند متعددی در زمینه تولید و تامین این تجهیزات در فارس


برچسب ها: دولت سیزدهم - دستگاه ها - دسترسی - افزایش - خدمات - مجازی - دستگاه
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دسترسی مردم به خدمات مبتنی بر بسترهای مجازی

افزایش دسترسی مردم به خدمات مبتنی بر بسترهای مجازی