مطالب مرتبط:
پلیس سبزوار بیش از 48 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف کرد
کشف 27 هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در دزفول
221 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در گناوه کشف شد
سردار محمدیان: بیش از 10 میلیون و 32 هزار عدد مواد محترقه کشف کرده ایم/ کشف بیش از 400 کیلو مواد محترقه در ایستگاه های مترو
کشف 19 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 19:402024-03-12حوادث

کشف بیش از 14 هزار عدد مواد محترقه در بهبهان


در راستای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار و استفاده ناصحیح از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال، طرح جمع آوری مواد محترقه غیرمجاز و نظارت و برخورد با صنوف متخلف توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان و کلانتری وپاسگاه ها به مرحله اجرا در آمد.

- فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: بیش از 14 هزار عدد انواع مواد محترقه و 92 کیلوگرم مواد اولیه ساخت آتش زا در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ کاظم نیسی اظهار کرد: در راستای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار و استفاده ناصحیح از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال، طرح جمع آوری مواد محترقه غیرمجاز و نظارت و برخورد با صنوف متخلف توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان و کلانتری وپاسگاه ها به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح مأموران اطلاعات و اداره نظارت بر اماکن عمومی تعداد پنج هزار و 675 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و 91 کیلوگرم مواد اولیه تولید ترقه های دست ساز از واحدهای صنفی شهرستان و تعداد 9 هزار عدد انواع ترقه توسط پاسگاه پل زهره فرماندهی بهبهان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان تصریح کرد: در این راستا پنج واحد صنفی متخلف کشف و پلمب و همچنین چهار نفر به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


برچسب ها: مواد محترقه - مواد - شهرستان - فرمانده انتظامی شهرستان - اطلاعات - غیرمجاز - امنیت عمومی
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 14 هزار عدد مواد محترقه در بهبهان

کشف بیش از 14 هزار عدد مواد محترقه در بهبهان