مطالب مرتبط:
برتری یک نیمه ای آلومینیوم مقابل استقلال خوزستان
ستاره های جدید استقلال خوزستان در بازی مقابل آلومینیوم
برتری یک نیمه ای آلومینیوم مقابل استقلال خوزستان
پیروزی یک نیمه ای آلومینیوم مقابل استقلال خوزستان
گرم کردن بازیکنان استقلال خوزستان و آلومینیوم پیش از شروع بازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 18:052024-02-21ورزشي

بازیکن آلومینیوم مقابل استقلال خوزستان (فیلم)


مهدی لیموچی، بازیکن جوان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گل زیبایی مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند و برتری یک نیمه ای این تیم در این مسابقه را در پی داشت.

- مهدی لیموچی مقابل استقلال گل زیبایی به ثمر رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، مهدی لیموچی، بازیکن جوان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گل زیبایی مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند و برتری یک نیمه ای این تیم در این مسابقه را در پی داشت.

لیموچی با فرار سریع و هوشمندانه به عمق خط دفاعی استقلال خوزستان، خط دفاعی این تیم را با اشتباه روبه رو کرد و خروج اشتباه پورحمیدی با دید مناسبت و تصمیم سریع لیموچی همراه شد و ضربه چیپ او به گل اول آلومینیوم تبدیل شد، لیموچی روی این گل باهوش عمل کرد و با مجموعه تصمیمات درستی که گرفت گل اول تیمش را به ثمر رساند.

این سومین گل لیموچی در این فصل مسابقات بود و پس از یازده هفته ناکامی در گلزنی مجدد برای سبزپوشان اراک گلزنی کرد، او در این بین 2 پاس گل برای این تیم ثبت کرده بود.

هفته گذشته امیر نوری با سوپرگل زیبایی که به ثمر رساند آلومینیوم را مقابل پرسپولیس برنده از میدان خارج کرد و در این مسابقه هم لیموچی با چیپ زیبا تا این لحظه برد تیمش را رقم زده است، این تک گل زیبا زمینه ساز پیروزی یک نیمه ای آلومینیوم اراک بود،


برچسب ها: استقلال خوزستان - تیم فوتبال آلومینیوم اراک - لیموچی - تیم فوتبال آلومینیوم - آلومینیوم - استقلال - مهدی لیموچی
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن آلومینیوم مقابل استقلال خوزستان (فیلم)

بازیکن آلومینیوم مقابل استقلال خوزستان (فیلم)