مطالب مرتبط:
فیلم | خسارت سیل به کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان
پرداخت خسارت به سیل زدگان سیستان و بلوچستان + فیلم
فیش حقوق بازنشستگان کشوری با کد ملی | نحوه دریافت فیش حقوقی + فیلم
85 میلیارد ریال خسارت به محیط زیست خراسان رضوی توسط شکارچیان در سال 1402
بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 07:102024-03-04سياسي

دریافت خسارت معنوی بر اساس قانون اقدام متقابل+فیلم


حمیدرضا محمدی کرکان، وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون ابعاد مختلف پرونده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: - یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: قطعا در سال های آتی تمام خساراتی که آمریکا به ما وارد کرده است و یا وارد خواهد کرد را از نظر حقوقی مطالبه کرده و از آن ها خواهیم گرفت.

حمیدرضا محمدی کرکان، وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون ابعاد مختلف پرونده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: یکی از ابعاد خیلی مهمی که در این پرونده موجود است و به نوعی تاسیسی بود و پیش تر از این آن را نداشتیم، بحث ورود به خسارات معنوی است.

وی افزود: ما بر اساس قانون اقدام متقابل به واسطه اینکه آمریکا اموالی از ما را به عنوان خسارت معنوی توقیف کرده بود، بر همین اساس دادگاه وارد شد، رای خسارات معنوی را داد و ما می توانیم از اموال آن ها توقیف کرده و بردارم.

محمدی کرکان تصریح کرد: پیش از این شک و شبهه ای (هم بین حقوقدانان و هم مردم) وجود داشت و از من می پرسیدند که با فرض اینکه رای علیه آمریکا صادر شود، با توجه به اینکه دسترسی به اموال آن ها نداریم چطور اجرا خواهد شد؟ من به آن ها تذکر می دادم که ان شاءالله ایران قدرتمند می تواند اموالش را بگیرد


برچسب ها: وکیل پایه یک دادگستری - سردار شهید حاج قاسم سلیمانی - شهید حاج قاسم سلیمانی - وکیل پایه یک - حاج قاسم سلیمانی - حمیدرضا محمدی - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

دریافت خسارت معنوی بر اساس قانون اقدام متقابل+فیلم

دریافت خسارت معنوی بر اساس قانون اقدام متقابل+فیلم