مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 19:102024-03-01سياسي

روایتی از حضور اول وقت رهبر انقلاب پای صندوق رأی


روایتی از حضور اول وقت رهبر انقلاب پای صندوق رأی عنوان یادداشتی است به قلم محمدصادق علیزاده که حواشی رای دادن رهبر انقلاب در دقایق اولیه انتخابات سال 1402 را در آن به رشته تحریر در آورده است.

- " عنوان یادداشتی است به قلم محمدصادق علیزاده که حواشی رای دادن رهبر انقلاب در دقایق اولیه انتخابات سال 1402 را در آن به رشته تحریر در آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این یادداشت به شرح ذیل است: بعد از مراسم، برداشت خودم را با خانم خبرنگار چینی در میان گذاشتم.

او هم تأیید کرد که به نسبت دوره های گذشته عکاس و تصویربردار و خبرنگار بیشتری برای پوشش حضور اول وقت رهبر انقلاب در انتخابات به حسینیه امام خمینی(ره) آمده اند.

در چند متری صندوق سیار 110 که آقا رأی خود را در آن می اندازند یک جایگاه سه طبقه تعبیه کرده اند برای حضور عکاسان و تصویربرداران.

مشخص است که حتی این جایگاه هم از پس این تعداد عکاس و تصویربردار بر نمی آید.

با تصویربردار هماهنگی های نهایی محل استقرار را انجام می دهیم تا بتوانیم بهترین قاب ممکن را در لحظه انداختن رأی آقا به صندوق داشته باشیم.

هرچند در چشم برهم زدنی بخش اعظم برنامه ذهنی مان بر باد رفت.

رقابت دوربین ها موج خروشان خبرنگاران و تصویربرداران - که در ادامه به سیل تبدیل می شود - یکباره مثل آب جاری شده و جایگاه را پر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از حضور اول وقت رهبر انقلاب پای صندوق رأی

روایتی از حضور اول وقت رهبر انقلاب پای صندوق رأی