مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 12:402024-02-27سياسي

ایجاد جریان نقش آفرینی تخصصی دانشجویان در انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، بهروز خوشنود دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس امروز در حاشیه برگزاری تریبون آزاد شهری با موضوع انتخابات در شیراز گفت: - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس گفت: در بسیج دانشجویی به دنبال ایجاد جریان نقش آفرینی تخصصی در انتخابات به صورت فعال، زنده و پویا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، بهروز خوشنود دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس امروز در حاشیه برگزاری تریبون آزاد شهری با موضوع انتخابات در شیراز گفت: با توجه به لزوم تبیین و نقش آفرینی منسجم بسیج دانشجویی در مسئله انتخابات، شعار انتخاب اثرگذار، مجلس تاثیرگذار به عنوان محور نقش آفرینی دانشجویان مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: در بسیج دانشجویی به دنبال ایجاد جریان نقش آفرینی تخصصی در انتخابات به صورت فعال، زنده و پویا هستیم.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه تریبون آزاد اندیشی شهری در شهر های استان فارس در حال برگزاری است اضافه کرد: در این برنامه که در اماکن مهم و شلوغ شهر ها برگزار می شود، مردم به صورت آزادانه به بیان نظرات خود می پردازند.

خوشنود با بیان اینکه برگزاری سلسله جلسات گفت و شنود با نامزد های انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد جریان نقش آفرینی تخصصی دانشجویان در انتخابات

ایجاد جریان نقش آفرینی تخصصی دانشجویان در انتخابات