مطالب مرتبط:
با گران فروشان بلیت هواپیما به شدت برخورد می شود 
نرخ بلیت هواپیما تا پایان سال جاری گران می شود؟
بلیت هواپیما گران نخواهد شد
لحظه برخورد مرگبار دو هواپیما در آسمان/ همه سرنشین ها کشته شدند (فیلم)
شرکت های آپ، چارتر 724 و موج زمزم از فروش بلیت هواپیما ممنوع شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 16:352024-02-21اقتصادي

با گران فروشان بلیت هواپیما برخورد می شود


مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور شهروندان وزارت راه و شهرسازی: منتظر پیگیری سازمان هواپیمایی کشوری هستیم و چنانچه در این مدت کوتاه شرکت هایی یاد شده به تعهدات خود و همچنین قوانین وضع شده عمل نکردند، - از شیوه های بازدارندگی استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور شهروندان وزارت راه و شهرسازی در خصوص تکرار تخلف گرانفروشی بلیت از سوی برخی شرکت های هواپیمایی، گفت: این تخلفات محرز است و وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری عزم خود را بر برخورد با متخلفان و افرادی که به دولت و مردم دهن کجی می کنند جزم کرده است.

حسین مذنب در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه هیچ اغماضی در این موضوع نداریم، ادامه داد: منتظر پیگیری سازمان هواپیمایی کشوری هستیم و چنانچه در این مدت کوتاه شرکت هایی یاد شده به تعهدات خود و همچنین قوانین وضع شده عمل نکردند، از شیوه های بازدارندگی استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه قیمت بلیت هواپیماها دستوری نیست، اضافه کرد: نرخ ها کاملاً کارشناسی است و ما به عنوان دفتر بازرسی وزارتخانه حاضریم در حضور کارشناسان متعدد، همچنین نمایندگان شرکت های هواپیمایی به بحث و بررسی در خصوص جزییات هزینه ها بپردازیم.


برچسب ها: سازمان هواپیمایی کشوری - وزارت راه و شهرسازی - سازمان هواپیمایی - هواپیمایی - راه و شهرسازی - هواپیما - وزارت راه
آخرین اخبار سرویس:

با گران فروشان بلیت هواپیما برخورد می شود

با گران فروشان بلیت هواپیما برخورد می شود