مطالب مرتبط:
میشل اوباما رقیب احتمالی ترامپ می شود
ارسال بسته مرموز به اقامتگاه ترامپ؛ واحد ویژه اعزام شد
فیلم| واکنش جنجالی ترامپ به اتهامات علیه او در دادگاه
ببینید | فرار ترامپ از قبول شکست در انتخابات 2020
ترامپ گفته بود از برجام خارج می شود اما اوباما را شما تشویق به تحریم کردید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 05:252024-02-28بين الملل

ترامپ پایان ناتو خواهد بود


همزمان با قدرت گرفتن جریان های راست افراطی در اروپا، اظهارات «دونالد ترامپ» در انتقاد از ناتو موجب تشدید نگرانی ها از کم رنگ شدن نقش آمریکا در امنیت اروپا شده است.

- همزمان با قدرت گرفتن جریان های راست افراطی در اروپا، اظهارات دونالد ترامپ در انتقاد از ناتو موجب تشدید نگرانی ها از کم رنگ شدن نقش آمریکا در امنیت اروپا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه آمریکایی در گزارشی به شرح افزایش نگرانی از کم رنگ شدن نقش واشنگتن در امنیت اروپا پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشریه نیوزویک، اظهارات اخیر ترامپ درباره ناتو زنگ خطرها را در بلوک غرب به صدا درآورده است.

ترامپ چندی پیش گفت اگر کشورهای عضو ناتو سهم بیشتری از بودجه دفاعی لازم در این اتحاد را تقبل نکنند، ممکن است آمریکا از آن ها حمایت نکند، خصوصاً در برابر حمله احتمالی روسیه که بزرگ ترین نگرانی امنیتی امروز اروپاست.

این اظهارات ترامپ که تمام توجه خود را به تبادلات مالی معطوف کرده، با ماهیت ناتو که بر اساس دفاع و ارزش های مشترک بنا شده، در تناقض است.

طبق این گزارش، ترامپ در حالی این نظرات را مطرح کرده که اروپا شاهد رشد عوام گرایی افراطی است و در بسیاری از کشورهای این اتحاد رهبرانی به قدرت رسیده اند که با حمایت از این جنبش ها، به ناتو و اتحادیه اروپا بدبین هستند.


برچسب ها: امنیت اروپا - اروپا - ترامپ - اظهارات - نگرانی - آمریکا - دونالد ترامپ
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ پایان ناتو خواهد بود

ترامپ پایان ناتو خواهد بود