مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 14:452024-03-03حوادث

نصب سامانه هوشمند توقف اضطراری بر روی پله برقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود درستی با اشاره به بروز حادثه در پله برقی ایستگاه شهید بهشتی گفت: بعد از آن حادثه که در خرداد ماه سال 1402 رخ داد و به منظور پیشگیری از خسارات مالی و جانی ناشی از حوادث پله برقی و افزایش ایمنی مسافران مترو، - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از خرید و نصب 25 دستگاه هوشمند توقف اضطراری برای بالا بردن ایمنی پله برقی ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود درستی با اشاره به بروز حادثه در پله برقی ایستگاه شهید بهشتی گفت: بعد از آن حادثه که در خرداد ماه سال 1402 رخ داد و به منظور پیشگیری از خسارات مالی و جانی ناشی از حوادث پله برقی و افزایش ایمنی مسافران مترو، هر کاری که باعث افزایش ایمنی مسافران شود مورد توجه ما قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت ایمنی در پله برقی ها، طرح ارزیابی بسیار سختگیرانه عملکرد سیستم های ایمنی پله برقی ها انجام شده و برای اولین بار 25 دستگاه هوشمند توقف اضطراری برای بالا بردن ایمنی پله برقی های مترو نصب شده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه دستگاه توقف اضطراری توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی ساخته شده است افزود: این شرکت توانسته با ساخت و تولید سامانه ای کاملاً هوشمند، برای اولین بار در دنیا، سطح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب سامانه هوشمند توقف اضطراری بر روی پله برقی

نصب سامانه هوشمند توقف اضطراری بر روی پله برقی