مطالب مرتبط:
استخدام کارمند مالی در بازرگانی بنت در محدوده مهرویلا البرز
مددی: مشکلات ورزشگاه آزادی همچنان پابرجاست
مددی: مشکلات ورزشگاه آزادی همچنان پابرجاست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 07:352024-03-02اجتماعي

پل «بلپیر» در محور فرعی نیکشهر- بنت همچنان پابرجاست


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پل بلپیر در محور فرعی نیکشهر- بنت با وجود بارندگی های سیل آسا همچنان پابرجاست و شایعات درباره تخریب آن کذب است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پل بلپیر در محور فرعی نیکشهر- بنت با وجود بارندگی های سیل آسا همچنان پابرجاست و شایعات درباره تخریب آن کذب است.

شهرام مبارکی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تخریب پل بلپیر در محور فرعی نیکشهر- بنت، اظهار کرد: بارش های سیل آسای اخیر در جنوب استان، خسارات متعددی به زیرساخت های جاده ای منطقه وارد کرد، اما خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده و تلاش شبانه روزی راهداران، پل بلپیر که از نقاط پرتردد این محور محسوب می شود، علی رغم حجم بالای آب عبوری، دچار هیچگونه تخریبی نشده و تردد در آن به طور روان جریان دارد.

مبارکی با اشاره به استقرار اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی جنوب استان، خاطرنشان کرد: راهداران پرتلاش استان با تمام توان در حال آماده باش و گشت زنی در محورها هستند و به محض وقوع هرگونه حادثه، نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - مدیرکل راهداری - بلپیر - بلوچستان - محور - تخریب - شایعات
آخرین اخبار سرویس:

پل «بلپیر» در محور فرعی نیکشهر- بنت همچنان پابرجاست

پل «بلپیر» در محور فرعی نیکشهر- بنت همچنان پابرجاست