مطالب مرتبط:
جدال جنگل های خراسان شمالی با تغییر اقلیم
ببینید | تشبیه عجیب مهران مدیری به سلطان جنگل توسط نیما شعبان نژاد
تمام مصائب جنگل های لرستان/قاچاق چوب و فرسایش 50 تنی خاک! خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان
پیراهن رونالدو یک خانواده غارنشین را نجات داد
اتباع بیگانه در قاچاق چوب جنگل های هیرکانی هم فعالند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 07:502024-03-05اجتماعي

اقدام جهادی برای نجات جنگل


یک گروه 12 نفره متشکل از کارشناسان مجرب بازنشسته سازمان منابع طبیعی با سابقه 30 سال فعالیت در تهیه طرح جنگل داری به یاد همکاران مرحوم سازمان خود برای نجات جنگل با اقدام جهادی در دو هکتار از زمین های کمرپشت سوادکوه اقدام به نهال کاری درختان «پیسه آ» و «سرو نقره ای» کردند.

- ایسنا/مازندران یک گروه 12 نفره متشکل از کارشناسان مجرب بازنشسته سازمان منابع طبیعی با سابقه 30 سال فعالیت در تهیه طرح جنگل داری به یاد همکاران مرحوم سازمان خود برای نجات جنگل با اقدام جهادی در دو هکتار از زمین های کمرپشت سوادکوه اقدام به نهال کاری درختان پیسه آ و سرو نقره ای کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز مسئله سازمان جنگل ها و مراتع کشور بچه یتیمی شده که گاها دیگران درباره او تصمیم می گیرند، روزی درصدد ادغام جنگل با سازمان محیط زیست بودند و امروز تصمیم به یکی شدن با وزارت کشاورزی را دارند، وزارتی که هنوز در کار محوله خود می لنگد و حتی قادر به دفاع از کشاورزان نیست.

در اهمیت سازمان جنگل ها همین بس که سالانه میلیون ها هکتار شنزارها را با مالچ پاشی و بوته کاری در دشت های کویری تثبیت می کرد، نه ریزگردی درکار بود و نه با کم آبی مواجه بودند.

یکی دیگر از افتخارات سازمان جنگل ها در سال 1353 در منطقه کویری دشت سبزوار بود که بیش از سه هزار هکتار عرصه کویر از طریق زنده کا


برچسب ها: سازمان - سازمان منابع طبیعی - جنگل - اقدام - منابع طبیعی - کارشناسان - نهال کاری
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جهادی برای نجات جنگل

اقدام جهادی برای نجات جنگل