مطالب مرتبط:
نامزد مجلس: همیشه در سیستان و بلوچستان تاکید ما بر اشتغال و امنیت پایدار است
مشارکت 190 هزار پلیس برای تامین امنیت انتخابات + فیلم
قوانین پایدار، امنیت شغلی و رفاه اجتماعی+فیلم
محبوب حضرتی، عضو فهرست «صدای ملت»: بدون رأی مردم تغییری در وضع موجود ایجاد نمی شود/ مشارکت بالا در انتخابات مجلس می تواند تامین کننده امنیت و منافع ملی کشور باشد
امنیت شغلی، امنیت پایدار تأمین اجتماعی و امنیت اقتصادی از اهداف من است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 09:302024-02-26سياسي

مشارکت سیاسی، امنیت پایدار را تقویت می کند


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم در صحنه های مختلف نظام و کشور امنیت پایدار را تقویت کرده و روزنه های توطئه را از بین می برد.

- ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم در صحنه های مختلف نظام و کشور امنیت پایدار را تقویت کرده و روزنه های توطئه را از بین می برد.

سردار حمید علینقیان پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تأثیرات سازنده مشارکت سیاسی و حضور پرشور در انتخابات، اظهار کرد: مشارکت سیاسی فقط در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات تأثیر ندارد بلکه در امنیت داخلی و بین المللی نیز مؤثر است.

وی با بیان اینکه مشارکت سیاسی و حضور در صحنه های انقلاب باعث ناامیدی دشمنان می شود، افزود: دشمن به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه در کشور است که حماسه سازی مردم در انتخابات و راهپیمایی ها مانع از امیدواری و فرصت سازی برای توطئه ها خواهد شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان اصفهان امنیت پایدار ملی و بین المللی متأثر از همین مشارکت ها خواهد بود و تجلی همدلی و انسجام داخلی بوده که دشمن از همین موضوع می هراسد.

وی ادامه داد: پشتوانه مردمی سرمایه ای برای کشور محسوب می شود که در دنیا مطرح شده و مشارکت حداکثری اتفاق مهمی خواهد بود و نمی گذارد دشمن از تفرقه برای رسیدن به اهدافش استفاده کند.


برچسب ها: مشارکت سیاسی - فرمانده انتظامی استان - مشارکت - امنیت پایدار - سیاسی - فرمانده انتظامی - استان اصفهان
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سیاسی، امنیت پایدار را تقویت می کند

مشارکت سیاسی، امنیت پایدار را تقویت می کند