مطالب مرتبط:
دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز گشایش یافت
کودکان خراسان شمالی 2 قصه قرآنی را در چهاردهمین نمایشگاه قرآن بازی می کنند
گشایش دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز
انتشار کتاب سی اُمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن + دریافت
گشایش پانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم در بیرجند+ ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 13:402024-03-13فرهنگي

نمایشگاه کتاب قرآنی «می خوانمت» در ایلام گشایش یافت


نمایشگاه کتاب قرآنی «می خوانمت» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و مسئولان استانی و فعالان قرآنی استان در مجتمع فرهنگی و هنری ایلام گشایش یافت.

- ایسنا/ایلام نمایشگاه کتاب قرآنی می خوانمت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و مسئولان استانی و فعالان قرآنی استان در مجتمع فرهنگی و هنری ایلام گشایش یافت.

علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام امروز چهارشنبه 23 اسفند در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انتشارات نسیم حیات قم در مجتمع فرهنگی و هنری دایر شده است، افزود: کتب ارائه شده در این نمایشگاه شامل، کتاب قرآن کریم در قطع و چاپ های مختلف، کتب ادعیه، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و فرهنگی و مذهبی است.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه مجموعه ای نفیس از کتب علوم قرآنی و عترت شامل 2 هزار جلد کتاب با بیش از 700 عنوان از امروز 23 اسفند تا 28 اسفند ماه به مدت یک هفته در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

هوشمند با اشاره به اینکه تمامی کتب این نمایشگاه با 50 درصد تخفیف عرضه می شوند، افزود: علاقمندان می توانند از ساعت 10 صبح


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - نمایشگاه - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب قرآنی «می خوانمت» در ایلام گشایش یافت

نمایشگاه کتاب قرآنی «می خوانمت» در ایلام گشایش یافت