مطالب مرتبط:
انتقادات صریح زریبافان از دیکتاتوری پدرخوانده های اصولگرا /با تشویق، تطمیع یا تهدید افراد خارج از لیست را وادار به انصراف می کردند
انتقاد زریبافان از دیکتاتوری پدرخوانده های اصولگرا
انتقادات نیک بین از وزارت آموزش و پرورش
پدرخوانده رژیم صهیونیستی کیست؟(+عکس)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 12:502024-03-10سياسي

انتقادات صریح زریبافان از دیکتاتوری پدرخوانده ها


امکان دارد این دفعه کسی رییس مجلس شود که پیش از این کسی او را نمی شناخته اما در این چند روزه خود را نشان داده و نمایندگان متوجه شدند این فرد برای مجلس بهتر است کما اینکه بسیاری از افراد قبل از ورود به مجلس فکر نمی کردند نایب رییس مجلس شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، امناء از جمله گعده های نوظهور اصولگرایان بود که در فضای انتخاباتی مجلس دوازدهم تشکیل شد، گعده ای که بنابر اظهارات سخنگوی آن هیئت های مذهبی از جمله اضلاع اصلی آن است.

مسعود زریبافان، سخنگوی امنا تشکیل این ائتلاف انتخاباتی را قابل دفاع می داند و به خبرگزاری خبرآنلاین می گوید؛ در جریان اصولگرا عده ای می گویند ما پرچم دار و همه کاره هستیم و هر چه ما گفتیم و در لیست ماست درست و هر کسی هم که خارج از لیست ما است، محترمانه کنار برود، بنابراین از طریق تشویق، تطمیع یا تهدید افرادی که شورای نگهبان آنها را تایید کرده، وادار به خروج از انتخابات و دادن انصراف می کنند.

او همچنین از کاندیداتوری علی مطهری تشکر می کند و تاکید دارد؛ به شدت موافق این نکته هستم که اکثریت مجلس با هر جناحی که می خواهد باشد، یک اقلیت قوی هم در مقابل آن باشد.

در ادامه گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین با مسعود زریبافان، سخنگوی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) را می خوانید: *آقای زریبا


برچسب ها: مجلس - انتخاباتی - خبرآنلاین - رییس مجلس - زریبافان - اصولگرا - هیئت های مذهبی
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات صریح زریبافان از دیکتاتوری پدرخوانده ها

انتقادات صریح زریبافان از دیکتاتوری پدرخوانده ها