خودکفایی در بخش سیگنالینگ مترو، مهم ترین دستاورد مهندسی علائممدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه سیستم سیگنالینگ نقش بسزایی در تردد ایمن قطارها برعهده دارد و تضمین کننده سیر ایمن، - با حداقل سرفاصله زمانی در مترو است، گفت: با همت و تلاش همکاران بخش مهندسی، گام های بزرگی در جهت خودکفایی در این بخش برداشته شده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی افزود: سیستم سیگنالینگ خطوط 1، 2 و 7 توسط شرکت بمباردیر نصب و راه اندازی شده بود و به دلیل عدم همکاری آن شرکت در تأمین قطعات یدکی، به خصوص در بخش مدارات راه و ATPها که یکی از پرمصرف ترین قطعات در بخش علائم محسوب می شود، متروی تهران با چالش روبرو شده بود. وی افزود: با اتکا به توان داخلی و همت و تلاش همکاران در رابطه با سیگنالینگ درون شهری این خطوط در بخش مدارات، حدود 30 درصد به خودکفایی رسیده ایم و امیدواریم طبق برنامه ریزی های انجام شده تا سال آینده در این بخش به 80 درصد خودکفایی دست یابیم. درستی گفت: برخی از قطعات در سال های اخیر بومی سازی شده بود. امسال نیز با تلاش همکاران بخش مهندسی، امکان سنجی و تولید نمونه آزمایشی اغلب قطعات در این بخش انجام شد و با کمک دانشگاه در آینده نزدیک شاهد تولید صنعتی قطعات مدارات راه بمباردیر خواهیم بود. برچسب ها: شرکت بهره برداری مترو - شرکت بهره برداری - خودکفایی - بهره برداری - مترو - مترو تهران - اتکا به توان داخلی |
آخرین اخبار سرویس: |