مطالب مرتبط:
چرا آفریقای جنوبی اسراییل را به دادگاه کشاند ؟
صحبت های جوزف اونیل درباره «گادوین» | مسی دوم در آفریقای جنوبی
آمار وحشتناک از کشتار کودکان غزه/حملات موشکی گسترده حزب الله علیه اسراییل/هشدار سازمان ملل نسبت به وقوع فاجعه امنیتی و سیاسی در غزه
انگلیس: اسراییل مسیرهای زمینی را برای انتقال کمک به غزه باز کند/کریدور دریایی جایگزین نیست
شهادت بک عضو حماس در حمله اسراییل به جنوب لبنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 09:052024-03-14بين الملل

آفریقای جنوبی: مزدوران اسراییل بازداشت می شوند


وزیر امورخارجه آفریقای جنوبی گفت آن دسته از شهروندان این کشور که برای رژیم صهیونیستی علیه غزه می جنگند، به محض بازگشت به این کشور بازداشت خواهند شد.

- وزیر امورخارجه آفریقای جنوبی گفت آن دسته از شهروندان این کشور که برای رژیم صهیونیستی علیه غزه می جنگند، به محض بازگشت به این کشور بازداشت خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نالِدی پاندور وزیر امورخارجه آفریقای جنوبی روز چهارشنبه و در یک مراسم همبستگی با فلسطینی ها با حضور مقامات حزب حاکم کنگره ملی آفریقای جنوبی گفت که شهروندان کشورش که در ارتش رژیم صهیونیستی یا در کنار آنها در غزه می جنگند پس از بازگشت به کشورشان دستگیر خواهند شد.

او همچنین مردم را تشویق کرد تا در مقابل سفارتخانه های کشورهایی که آن ها را پنج حامی اصلی اسراییل و اقدام نظامی آن علیه غزه توصیف کرد، تجمع و اعتراض کنند.

بنابر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، او نامی از آن ها نبرد، اما به طور قطع به ایالات متحده، انگلیس و آلمان در میان سایر کشورها اشاره داشته است.

پاندور در میان تشویق شدید شرکت کنندگان در این مراسم گفت: من قبلاً بیانیه ای صادر کرده و به کسانی که اهل آفریقای جنوبی هستند و در کنار یا در نیروهای نظامی اسراییل می جنگند، هشدار داده ام: ما آماده ایم.


برچسب ها: آفریقای جنوبی - وزیر امورخارجه - رژیم صهیونیستی - کشور - صهیونیستی - جنوبی - شهروندان
آخرین اخبار سرویس:

آفریقای جنوبی: مزدوران اسراییل بازداشت می شوند

آفریقای جنوبی: مزدوران اسراییل بازداشت می شوند