مطالب مرتبط:
65 کیلو و 927 گرم مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد
کشف 20 قطعه سکه تقلبی در تبریز
بیش از یک تن انواع مواد محترقه در زنجان کشف و ضبط شد
استخدام کارمند مانیتورینگ در پشمک حاج عبدالله در آذربایجان شرقی
ببینید | بارش شدید برف در دریان استان آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 14:002024-03-09حوادث

کشف بیش از 65 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی/ کشف 20 قطعه سکه تقلبی در تبریز


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی از کشف 65 کیلو و 927 گرم انواع مواد مخدر در نیمه ی اول اسفند ماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی از کشف 65 کیلو و 927 گرم انواع مواد مخدر در نیمه ی اول اسفند ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ اکبر محمدجعفری در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: علاوه بر اجرای طرح آرامش در شهر که هر ماه به صورت سراسری و دو روزه به منظور برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادین انجام می شود، این اقدامات و پاکسازی ها به صورت شبانه روزی در سطح استان و به ویژه اطراف محیط های آموزشی با تلاش ماموران انتظامی استان ادامه دارد.

وی گفت : در نیمه اول اسفند ماه در سرتاسر استان تعداد 79 عملیات پاکسازی صورت گرفت که در این عملیات ها مقدار 65 کیلو و 927 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: بلای خانمان سوز مواد مخدر و اعتیاد یکی از بحران های اصلی کنونی جهان است و مبارزه با این معضل و آسیب اجتماعی بر عهده همه آحاد مردم بوده و پلیس در کنار مردم با هم افزایی سایر دستگاه های متولی و موثر در کاهش گرایش به سوء مصرف مواد مخدر و قاچاق آن ، شبانه روز در تلاش برای ریشه کنی آن است در این خصوص شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق


برچسب ها: آذربایجان شرقی - مواد مخدر - پلیس مبارزه با مواد مخدر - استان آذربایجان شرقی - آذربایجان - مبارزه با مواد مخدر - استان
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 65 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی/ کشف 20 قطعه سکه تقلبی در تبریز

کشف بیش از 65 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی/ کشف 20 قطعه سکه تقلبی در تبریز