مطالب مرتبط:
با مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده ایران تضمین می شود
مشارکت حداکثری در انتخابات به پیشرفت و اعتلای ایران می انجامد
ایران قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات/آغاز جشن نیکوکاری
انتخابات به منزله نماد اصلی مشارکت سیاسی همواره مورد توجه مردم ایران است
انتخابات به منزله نماد اصلی مشارکت همواره مورد توجه مردم ایران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 10:302024-02-28سياسي

سیستم و ساختار انتخابات در ایران شفاف است/ قطعاً مشارکت بالا خواهد بود


علی رغم مشکلات اقتصادی موجود، فشار تحریم ها و گلایه مندی مردم از عملکرد برخی مسئولان، اما مردم پای نظام، انقلاب و آرمان های امام وشهدا ایستاده اند و قطعاً میزان مشارکت در انتخابات بالا خواهد بود.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی موجود، فشار تحریم ها و گلایه مندی مردم از عملکرد برخی مسئولان، اما مردم پای نظام، انقلاب و آرمان های امام وشهدا ایستاده اند و قطعاً میزان مشارکت در انتخابات بالا خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی 9 اسفندماه در جمع اعضای هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به قانون جدید انتخابات اظهار کرد: در قانون جدید انتخابات، ناظران در حکم ضابطان قضایی هستند.

وی افزود : قوه قضاییه در انتخابات نه مجری است و نه ناظر و در مواد قانونی انتخابات، وظایفی برای قوه قضاییه در نظر گرفته اند که یکی از وظایف قوه قضاییه تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی و تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی است.

حمیدی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: صندوق های رای به منزله یک رفراندوم برای جمهوری اسلامی محسوب می شود و انتخابات پیش رو در داخل کشور و جوامع بین المللی اهمیت فراوانی دارد زیرا انتخابات عرصه حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور است و


برچسب ها: انتخابات - مشارکت در انتخابات - مشکلات اقتصادی - میزان مشارکت - دانشگاه شهید باهنر کرمان - رییس کل دادگستری استان - قوه قضاییه
آخرین اخبار سرویس:

سیستم و ساختار انتخابات در ایران شفاف است/ قطعاً مشارکت بالا خواهد بود

سیستم و ساختار انتخابات در ایران شفاف است/ قطعاً مشارکت بالا خواهد بود