مطالب مرتبط:
اجرای طرح عیدانه ویژه استاندارد برای نظارت بر خدمات
اجرای طرح «اورژانس دونده» در تهران
آماده باش 80 هزار نفر برای اجرای طرح نوروزی
اجرای طرح «زندگی با آیه ها» در ماه مبارک رمضان در اسدآباد
اجرای طرح ملی قرآنی «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 16:502024-03-10اقتصادي

اجرای طرح های آبخیزداری، تنها راه تغذیه سفره های آب زیر زمینی


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناباد تنها راه کنترل بهینه آب های سطحی و تغذیه سفره های آب زیر زمینی را اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری در بالادست شهرها و روستاها دانست.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناباد تنها راه کنترل بهینه آب های سطحی و تغذیه سفره های آب زیر زمینی را اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری در بالادست شهرها و روستاها دانست.

مجتبی محرابی در حاشیه بهره برداری از طرح آبخیزداری و کنترل سیل در این شهرستان به ایسنا گفت: این طرح با هدف کنترل و پخش سیلاب، تغذیه آب زیرزمینی و قنوات پایین دست حوزه آبخیز بهاباد همزمان با پنجمین روز از هفته منابع طبیعی به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه کنترل بهینه آب های سطحی و تغذیه سفره های آب زیر زمینی و همچنین جلوگیری از خطر سیلاب ها اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری در بالا دست شهرها و روستاها است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناباد بیان کرد: پروژه های آبخیزداری در افزایش پوشش گیاهی و جلوگیری از مخاطرات و کاهش خسارت های ناشی از سیلاب ها نقش بسیار تعیین کننده ای دارد.

وی گفت: این پروژه با 3 دهنه پخش سیلاب در روی بند خاکی به طول 3 کیلومتر و با حجم عملیات 1184 مترمکعب سنگی ملاتی در حوزه آبخیز بهاباد با اعتباری بالغ بر 2 میلیار


برچسب ها: طرح های آبخیزداری - آبخیزداری - منابع طبیعی و آبخیزداری - آبخیز - اداره منابع طبیعی - منابع طبیعی - آبخوانداری
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های آبخیزداری، تنها راه تغذیه سفره های آب زیر زمینی

اجرای طرح های آبخیزداری، تنها راه تغذیه سفره های آب زیر زمینی