مطالب مرتبط:
آلمانی ها: بیشترین مصرف آب ایرانی ها در حمام، آشپزخانه و دستشویی است
عبدالناصر درخشان در گفت وگو با شفقنا: خودروسازان یا کیفیت خودرو را افزایش دهند و یا اجازه دهند واردات انجام شود/ کیفیت خودرو نیاز به علم و فناوری لازم دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 11:252024-03-09اقتصادي

خودروسازان آلمانی حال ندارند


تولید صنعتی آلمان برای اولین بار از آوریل افزایش یافت؛ هرچند در بخش تولید، تولید مواد شیمیایی، موادغذایی و ماشین آلات همگی افزایش یافت اما خودروسازان شاهد کاهش شدیدی بودند.

- تولید صنعتی آلمان برای اولین بار از آوریل افزایش یافت؛ هرچند در بخش تولید، تولید مواد شیمیایی، موادغذایی و ماشین آلات همگی افزایش یافت اما خودروسازان شاهد کاهش شدیدی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تولید صنعتی آلمان در ژانویه برای اولین بار در 9 ماه گذشته افزایش یافت، اگرچه ضعف طولانی مدت آن احتمالاً بزرگترین اقتصاد اروپا را وارد رکود کرده است.

اداره آمار آلمان، پس از کاهش بیشتر از گزارش قبلی در ماه قبل، اعلام کرد که این نشانگر به دلیل ساخت وساز نسبت به دسامبر یک درصد افزایش یافته است.

سطح کلی تولید نزدیک به پایین ترین سطح از سال 2020 باقی مانده است و این در زمانی است که بخش تولید آلمان در تلاش است تا رکود طولانی مدت را از بین ببرد.

نتایج بررسی نشان داد که سفارشات کارخانه در ژانویه به دنبال افزایش در دسامبر به شدت کاهش یافته است.

کارستن برزسکی، رییس کلان جهانی در در موسسه اقتصادی ING گفت که اولین داده های سخت برای سال 2024 نشان می دهد که اقتصاد آلمان به آخر خط رسیده است.


برچسب ها: تولید - افزایش - تولید صنعتی - آلمان - خودروسازان - بخش تولید - بزرگترین اقتصاد اروپا
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان آلمانی حال ندارند

خودروسازان آلمانی حال ندارند