مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 13:352024-03-12سياسي

امیر تاج الدینی: رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 از امشب آغاز می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار دوم «مصطفی تاج الدینی» سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 در نشست خبری مشترک با فرماندهان یگان های روسیه و چین اظهار کرد: - سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 از آغاز این رزمایش از شامگاه 22 اسفند خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار دوم مصطفی تاج الدینی سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 در نشست خبری مشترک با فرماندهان یگان های روسیه و چین اظهار کرد: امسال برای پنجمین سال متوالی با شعار با هم برای برقراری صلح و امنیت ، رزمایش مرکب دریایی سه جانبه ای بین نیروی دریایی ایران، نیرویی دریایی روسیه و نیروی دریایی جمهوری خلق چین برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رزمایش علاوه بر یگان های سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یگان های شناوری کشور های چین و روسیه، از پنج کشور نیز ناظرینی حضور خواهند داشت تا بتوانیم به شعار باهم برای صلح و دوستی تحقق کامل ببخشیم.

امیر تاج الدینی با بیان اینکه این چهارمین رزمایش مرکب است که با حضور کشور های ایران، چین و روسیه برگزار می شود و در آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 با شعار با هم برای برقراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر تاج الدینی: رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 از امشب آغاز می شود

امیر تاج الدینی: رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 از امشب آغاز می شود