مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 10:502024-03-19پزشكي

ارتقای سیستم مدیریت کیفیت بیمارستان ها برای جلب رضایت بیماران


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روسای بیمارستان ها را فرماندهان نظام سلامت خواند و بر لزوم ایجاد سیستم مدیریت کیفیت در جهت جلب رضایت بیماران در بیمارستان ها تاکید کرد.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روسای بیمارستان ها را فرماندهان نظام سلامت خواند و بر لزوم ایجاد سیستم مدیریت کیفیت در جهت جلب رضایت بیماران در بیمارستان ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در نشست روسای بیمارستان های منتخب استان های تهران و البرز که در تالار شهید سلیمانی ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: مدیر یک مجموعه حیاتی مانند بیمارستان، باید فرآیندها و نیازها را به خوبی بشناسد تا بتواند با منابع محدود، بهترین خدمات را ارائه کند.

وی افزود: توقع مردم برای دریافت خدمات کیفی بالا و از طرفی، منایبع ما اندک و محدود است، بنابراین مدیریت منابع، اهمیت قابل توجهی دارد که باید با شرایط و ظرفیت های موجود تنظیم شود.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما باید ایجاد بیمارستانی در تراز تمدن اسلامی، ایران و جمهوری اسلامی باشد.

عین اللهی، مولفه هایی مانند مدیریت منابع انسانی، پاسخگویی، ارتقای بهره وری، ایجاد شفافیت، پایبندی به اخلاق، معنویت گرایی، رعایت حریم خصوصی بیماران، حضور جهادی و میدانی در صحنه و رعایت استانداردها را از مولفه های ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سیستم مدیریت کیفیت بیمارستان ها برای جلب رضایت بیماران

ارتقای سیستم مدیریت کیفیت بیمارستان ها برای جلب رضایت بیماران