مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 20:502024-02-27اجتماعي

ورود سامانه بارشی از اواخر امشب در فارس/ دمای هوا زمستانه می شود


مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی جدید از اواخر امشب به این استان خبر داد و گفت: بعد از عبور این سامانه هوای فارس به حالت زمستانه در می آید.

- ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی جدید از اواخر امشب به این استان خبر داد و گفت: بعد از عبور این سامانه هوای فارس به حالت زمستانه در می آید.

مسعود حقیقت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از ورود سامانه بارشی جدید از اواخر امشب، 8 اسفندماه به استان فارس خبر داد و گفت: سامانه مذکور از اویل صبح روز چهارشنبه، 9 اسفندماه از مناطق غربی وارد استان فارس خواهد شد و به مرور مرکز استان را دربرخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بارش باران در شیراز از ساعت 8 الی 9 صبح روز چهارشنبه آغاز خواهد شد که نهایتاً تا عصر این روز ادامه خواهد داشت، افزود: این سامانه از سمت غرب به سمت مرکز و نوار جنوب غرب استان مثل لامرد، مهر و جنوب فراشبند و.

کشیده می شود.

مدیرکل هواشناسی فارس با تصریح اینکه سامانه مذکور بارش های نسبتاً خوبی دارد، افزود: در مناطق سردسیری و مرتفع قطعاً بارش ها به صورت برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه بعد از عبور از این سامانه دمای هوای استان فارس کاهش خواهد داشت، گفت: پیش بینی می شود از روز شنبه هفته پیش رو هوای فارس به حالت زمستانه درآید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی از اواخر امشب در فارس/ دمای هوا زمستانه می شود

ورود سامانه بارشی از اواخر امشب در فارس/ دمای هوا زمستانه می شود