مطالب مرتبط:
سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
سرلشکر باقری: امنیت ایران مرهون هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور است
حضور حداکثری و انتخاب اصلح راه حل مشکلات جامعه است
امنیت پایدار کشور در شرایط پرتلاطم منطقه ، محصول رویکرد جامعه اطلاعات است
اقتدار جامعه اطلاعات کشور زمینه ساز امنیت پایدار کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 23:152024-02-24سياسي

مشکل هیچ جامعه ای با شعار دادن حل نمی شود


میزگرد انتخاباتی با حضور مسعود پزشکیان، حجت الاسلام جواد عبادی و علی جعفری آذر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و با حضور جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل های دانشجویی در دانشگاه تبریز و به همت جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی میزگرد انتخاباتی با حضور مسعود پزشکیان، حجت الاسلام جواد عبادی و علی جعفری آذر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و با حضور جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل های دانشجویی در دانشگاه تبریز و به همت جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد.

این میزگرد پرحاشیه دومین مناظره ای بود که در دانشگاه تبریز برگزار شد، بخشی از افراد حاضر در این جلسه که ظاهرا طرفدار یک کاندیدا بودند در این جلسه حضور داشته و سعی در بهم ریختن نظم این جلسه کردند.

حجت الاسلام جواد عبادی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اولین بخش برنامه گفت: مهم ترین چالش اقتصاد عدم تخصصی بودن نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس است که تعداد اعضای آن 22 نفر بوده و از این تعداد سه نفر تحصیلات اقتصادی دارند.

مسعود پزشکیان کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در این بخش از برنامه، گفت: مشکل کشور ما از زمان دولت آقای احمدی نژاد تا زمان حال عدم اجرای قوانین مطابق با سیاست های کلی است.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - جامعه اسلامی دانشجویان - انتخابات - انتخابات مجلس - دانشگاه تبریز - کاندیداهای انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

مشکل هیچ جامعه ای با شعار دادن حل نمی شود

مشکل هیچ جامعه ای با شعار دادن حل نمی شود