مطالب مرتبط:
حواشی بازی پرسپولیس و ذوب آهن + جزییات بازی
15 درصد از سهام سنگ آهن مرکزی عرضه اولیه می شود
اخبار حوادث امروز 8 اسفند از قتل زن شیرینی فروش معروف در رشت تا دستگیری عاملان تیراندازی ترسناک در تهرانپارس
دستگیری عاملان زورگیری از 50 نفر در شرق تهران
دستگیری عاملان زورگیری از 50 نفر در شرق تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 11:302024-02-28حوادث

جزییات دستگیری عاملان سرقت 2 هزار تن گندله سنگ آهن در سیرجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ جواد خواجه پور افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و همکاری عوامل یکی از شرکت معدنی و صنعتی این شهرستان از قصد تعدادی افراد برای سرقت مقادیری گندله سنگ آهن .

- فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری پنج عامل سرقت 2 هزار تن سنگ آهن و توقیف 2 کامیون در راستای این پرونده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ جواد خواجه پور افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و همکاری عوامل یکی از شرکت معدنی و صنعتی این شهرستان از قصد تعدادی افراد برای سرقت مقادیری گندله سنگ آهن و انتقال آنها به یکی از استان های مرکزی کشور برای فروش، مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیرجان اظهار داشت: در ادامه مأموران پلیس آگاهی ضمن رصد فعالیت این عاملان سرقت با انجام پیجویی های تخصصی، پنج متهم دخیل در این سرقت ها را شناسایی و طی چند عملیات دستگیر کردند.

او بیان داشت: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود با معرفی یک نفر مالخر در استان یزد، تاکنون به سرقت بیش از 2 هزار تن گندله سنگ آهن و انتقال آنها به استان یزد و حتی دریافت کرایه حمل اعتراف


برچسب ها: پایگاه اطلاع رسانی پلیس - گندله سنگ آهن - پایگاه اطلاع رسانی - فرمانده انتظامی - اشراف اطلاعاتی - سنگ آهن - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستگیری عاملان سرقت 2 هزار تن گندله سنگ آهن در سیرجان

جزییات دستگیری عاملان سرقت 2 هزار تن گندله سنگ آهن در سیرجان