مطالب مرتبط:
عامل تهدید و اخاذی در فضای مجازی زنجان دستگیر شد
مطهری: مخالف فیلترینگ هستیم/ خارج از مجلس حق قانونگذاری درباره فضای مجازی را ندارند
صبا آذرپیک به حبس و ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
پیام معنادار نکونام در فضای مجازی با یک «مشت» آبی! + عکس
درآمد بی شمار بلاگرها از فضای مجازی / واریز 2300 میلیارد تومان/ویدیو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 11:352024-02-27حوادث

دستگیری عامل تهدید و اخاذی در فضای مجازی در زنجان


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از شناسایی عامل تهدید به انتشار عکس ها و فیلم های خصوصی دیگران در شبکه های اجتماعی خبر داد.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از شناسایی عامل تهدید به انتشار عکس ها و فیلم های خصوصی دیگران در شبکه های اجتماعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی نوروزی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر تهدید به انتشار عکس ها و فیلم های خصوصی وی در فضای مجازی، از پلیس فتا در خواست کمک کرد.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا ضمن تشکیل پرونده اولیه، با ثبت اظهارات شاکیه موضوع را در دستور کار خود قرار داده و جهت انجام اقدامات لازم وارد عمل شدند.

نوروزی تصریح کرد: با اقدامات تخصصی و فنی صورت گرفته توسط کارشناسان و گستره چتر اطلاعاتی این پلیس، پس از استخراج مستندات مربوطه متهم شناسایی شد و با توجه به حساسیت موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی اقدام به دستگیری متهم و توقیف تجهیزات الکترونیکی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه روند بررسی ها مشخص شد متهم پرونده که همسر سابق شاکیه بوده و به دلیل مشکلات و اختلافات موجود با توجه به اینکه از قبل به اطلاعات ایشان دسترسی داشته است با تهدید شاکیه مبنی بر انتشار محتواها در فضای مجازی، قصد اخاذی از وی را داشته است.


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - فیلم های خصوصی - شبکه های اجتماعی - فرمانده انتظامی - انتشار عکس - شهرستان ابهر - پلیس فتا
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل تهدید و اخاذی در فضای مجازی در زنجان

دستگیری عامل تهدید و اخاذی در فضای مجازی در زنجان