مطالب مرتبط:
گردهمایی خانواده شهدای قرآنی پایتخت در چهلمین دیدار سال
هوای پایتخت در آخرین روزهای سال
رونمایی هدایت هاشمی از زن 15 سال کوچکتر از خودش / اوس موسی پایتخت زن نگرفته یک پارچه خانم گرفت !
تمهید ات ویژه پلیس مترو پایتخت برای تامین امنیت مسافران در روز های پایانی سال
بازگشت ضربات پنالتی پس از 8 سال به لیگ قهرمانان اروپا!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 19:402024-03-14فرهنگي

رخت سال نو به تن پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آستانه نوروز 1403  سازمان زیباسازی با برنامه ها و پروژه های متنوع در قالب آثارحجمی، دیوارنگاره ونقاشی دیواری، - در آستانه نوروز 1403 سازمان زیباسازی با برنامه ها و پروژه های متنوع فرهنگی و هنری پایتخت را آماده نوروز 1403 کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آستانه نوروز 1403  سازمان زیباسازی با برنامه ها و پروژه های متنوع در قالب آثارحجمی، دیوارنگاره ونقاشی دیواری، اهتزاز پرچم پایه کوتاه، آذین بندی ریسه ای، نورپردازی و نورآرایی، رنگ آمیزی و بهسازی جداره ها، برپایی جشن نور و اکران فرهنگی رنگ و بوی جدیدی به پایتخت داده است.

به مناسبت جشن نوروز بیش از 100 اثر حجمی با مضمون بهار، عمو نوروز و هفت سین در میادین و نقاط شاخص پایتخت آماده استقبال از بهار شده اند.

همچنین در رویداد هنری بهارستان 1403 که هر ساله با همراهی هنرمندان در راستای تغییر چهره پایتخت و ایجاد حس نشاط و سرزندگی بهاری فعالیت می کند، امسال نیز با حضور 313 تخم مرغ رنگی و تکمیل اثر توسط 261 هنرمند فعالیت خود را آغاز و با 22 قاب نوروزی توسط 22 هنرمند به فعالیت خود پایان دادند، این قاب های نوروزی پیش از سال جدید دور تا دور میدان آزادی نصب خواهند شد و حس و حال سال جدید را به فضای شهری پایتخت منتقل خواهند کرد.


برچسب ها: سازمان زیباسازی - پایتخت - نوروز - برنامه ها - زیباسازی - دیوارنگاره - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

رخت سال نو به تن پایتخت

رخت سال نو به تن پایتخت