مطالب مرتبط:
صدور 280 هزار مجوز الکترونیکی در بخش کشاورزی
صدور 280000 پروانه الکترونیکی در بخش کشاورزی
برف بازی مسعود صادقی شهردار اسدیه خراسان جنوبی با کودکان
استاندار: ادارات خراسان جنوبی روز سه شنبه دایر است
کدام مدارس خراسان جنوبی سه شنبه (8 اسفند 1402) تعطیل است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 12:202024-02-27اقتصادي

خساراتی در بخش کشاورزی خراسان جنوبی گزارش نشده است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: خساراتی در بخش کشاورزی جمع بندی نشده و در باغات نیز که درختان شکوفه زده سرما زدگی رخ خواهد داد و لذا بارش ها کمک بسیار خوبی برای کشاورزی خواهد بود و برف نیز برای پایداری آب در فصل بهار کمک می کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: خساراتی در بخش کشاورزی جمع بندی نشده و در باغات نیز که درختان شکوفه زده سرما زدگی رخ خواهد داد و لذا بارش ها کمک بسیار خوبی برای کشاورزی خواهد بود و برف نیز برای پایداری آب در فصل بهار کمک می کند.

   محمدعلی آخوندی، در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تقریبا افت فشارگاز با یک مبنای کنترل شده انجام می شود، گفت: چون در سطح کشور مصرف گاز به علت افزایش برودت هوا بالا است و اوج مصرف پنجشنبه خواهد بود.

وی با توجه به وضعیت هوا پیشنهاد می شود فردا مدارس غیرحضوری شود، بیان کرد: برای تعطیلی مدارس آموزش وپرورش تصمیم گیرنده است و با بیان پیشنهادات، شرایط و وضعیت هوا شخصا در ستاد استان تصمیم گیری لازم صورت می گیرد.

آخوندی با اشاره به پیشنهاد پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با توجه به یخ زدگی جاده ها متأثر از استمرار بارش برف و برودت هوا در ابتدای صبح، با هدف حفظ ایمنی ترددها، ادارات و دستگاه های اجرایی در


برچسب ها: خراسان جنوبی - استانداری خراسان جنوبی - مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - کشاورزی - بخش کشاورزی - بحران استانداری
آخرین اخبار سرویس:

خساراتی در بخش کشاورزی خراسان جنوبی گزارش نشده است

خساراتی در بخش کشاورزی خراسان جنوبی گزارش نشده است