مطالب مرتبط:
اجرای پروژه های رفع تنش آبی در استان بوشهر نیازمند 545 میلیارد تومان اعتبار است
تنش آبی در خراسان جنوبی و لزوم مدیریت مصرف آب در خانه تکانی
بزرگترین غایب استقلال در دربی/گلزن آبی ها در موقعیت باورنکردنی
پادشاه آبی آسیا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان
الاتحاد 0 (0) (4) 2 الهلال؛ آبی ها تاریخ را از نو نوشتند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 14:402024-03-13سياسي

رفع تنش آبی در گلستان


استاندار گلستان با بیان اینکه برای حل مشکل آب مردم تمام قد ایستاده ایم، گفت: اولویت اصلی ما در این مرحله مردم شهرهای در مسیر انتقال بوده که بیشترین مشکلات را در این حوزه داشته اند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه برای حل مشکل آب مردم تمام قد ایستاده ایم، گفت: اولویت اصلی ما در این مرحله مردم شهرهای در مسیر انتقال بوده که بیشترین مشکلات را در این حوزه داشته اند.

علی محمد زنگانه پیش از ظهر امروز، 23 اسفندماه 1402 در دیداری با دکتر سید مهدی نیازی معاون تولیدی، فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور که با همراهی مدیران آب منطقه ای، آبفا و سازمان برنامه و بودجه استان در خصوص رفع تنش آبی استان و احداث آب شیرین کن انجام شد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برای خدمت به مردم استان و کاهش مشکلات آبی در سرزمین برادری با تمام توان ایستاده ایم.

وی با اشاره به دستور صریح رییس محترم جمهوری در سفر به استان گلستان، خاطرنشان کرد: با تأکید دکتر سید ابراهیم رییسی در خصوص کاهش مشکلات آبی این استان و براساس نظام مسائل سرزمین برادری برای احداث پروژه آب شیرین کن اقدامات خوبی انجام شده است.

استاندار گلستان در ادامه پیگیری حل مشکلات تنش آبی گلستان، عنوان کرد: مدول اول احداث آب شیرین کن 15 هزار متر مکعب در 24 ساعت تولید خواهد


برچسب ها: سازمان برنامه و بودجه - استاندار گلستان - برنامه و بودجه - استان - سازمان برنامه - گلستان - سازمان برنامه و بودجه کشور
آخرین اخبار سرویس:

رفع تنش آبی در گلستان

رفع تنش آبی در گلستان