مطالب مرتبط:
اجرای طرح «ضیافت الهی» در 46 بقعه متبرکه لرستان
طرح های «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» برای استقبال از ماه رمضان و نوروز
اجرای طرح «وصال شیرین»
صرفه جویی 460 میلیون دلاری با اجرای طرح های بهینه سازی در صنعت پالایش
استاندار خوزستان: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بافت های فرسوده به صرفه تر است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 11:052024-03-06اجتماعي

اجرای طرح آرامش بهاری در 215 بقعه متبرکه مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح ضیافت الهی و طرح نوروزی آرامش بهاری در سطح 215 امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: این طرح ها به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز از 22 اسفندماه آغاز و تا 23 فروردین ادامه دارد.

- حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان و عید نوروز و آماده سازی اماکن متبرکه برای پذیرایی از روزه داران و مسافران نوروزی، اظهار کرد: از امروز غبارروبی و عطرافشانی آستان مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان مازندران آغاز شده است.

وی از اجرای طرح ضیافت الهی و طرح نوروزی آرامش بهاری در سطح 215 امامزاده و بقعه متبرکه مازندران خبر داد و افزود: این طرح ها به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز از 22 اسفندماه آغاز و تا 23 فروردین ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در راستای طرح ضیافت الهی مراسم سخنرانی، جزءخوانی قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم و دعاخوانی در بقاع متبرکه استان اجرا می شود، ادامه داد: خیمه های معرفت با غرفه های پاسخگویی به سئوالات شرعی، کودک و نوجوان و ویزیت رایگان در آستان مقدس امامزادگان مازندران با حضور روحانیون و مبلغین اعزامی از قم و بومی برپا می شود.


برچسب ها: مدیرکل اوقاف و امور خیریه - ماه مبارک رمضان - مازندران - طرح ضیافت الهی - اوقاف و امور خیریه - بقعه متبرکه - نوروز
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آرامش بهاری در 215 بقعه متبرکه مازندران

اجرای طرح آرامش بهاری در 215 بقعه متبرکه مازندران