مطالب مرتبط:
آسیب های اجتماعی با زبان فرهنگ و هنر التیام می یابد
تبیین مفاهیم قرآنی به کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند
طی یک سال 110 پروژه بهداشتی در جنوب کرمان احداث شده و یا در حال تکمیل است
همه چیز درباره ی پای آسیب دیده
همه چیز درباره ی پای آسیب دیده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 09:202024-03-11سياسي

گردهمایی سران طوایف جنوب کرمان با موضوع آسیب های اجتماعی در آینده نزدیک


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری گردهمایی سران طوایف با موضوع شناسایی آسیب های اجتماعی در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری گردهمایی سران طوایف با موضوع شناسایی آسیب های اجتماعی در آینده نزدیک خبر داد.

حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت و گو با ایسنا به نقش تاثیرگذار سران طوایف و ریش سفیدان در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد که متاسفانه برخی از هنجارشکنی ها به یک فرهنگ غلط و خطرناک تبدیل شده، اظهار کرد: برگزاری گردهمایی سران طوایف می توان با ایجاد همدلی و تعامل دو سویه نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی گام های سازنده ای برداریم.

وی با ابراز تاسف از بکارگیری سلاح در هنگام خشم و عصبانیت که منجر به قتل و یا صدمه جسمی می شود، افزود: سلاح های غیرمجاز و یا حتی مجاز بخاطر استفاده نابجا آن هم برای تسویه حساب های شخصی و غیره به یک معضل اجتماعی تبدیل شده که کار فرهنگی همه جانبه را می طلبد.

حسینی با اشاره به طرح جمع آوری و تحویل سلاح های غیرمجاز، اظهار کرد: اگر چه از طریق این طرح با رایزنی سران طوایف و ریش سفیدان عده ای داوطلبانه سلاح های خود را تحویل دادند اما هنوز رد بکارگیری سلاح در منطقه مشهود است.


برچسب ها: آسیب های اجتماعی - گردهمایی سران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - کاهش آسیب های اجتماعی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی سران طوایف جنوب کرمان با موضوع آسیب های اجتماعی در آینده نزدیک

گردهمایی سران طوایف جنوب کرمان با موضوع آسیب های اجتماعی در آینده نزدیک