مطالب مرتبط:
تردد کشتی های تجاری در آب های جنوب مختل می شود
مه غلیظ در برخی راه های جنوب کرمان تردد خودروها را کُند کرد
مصرف گاز بخش خانگی و تجاری به 650 میلیون مترمکعب می رسد
دست دلالان از ثبت برند تجاری کوتاه می شود
تمامی محورهای مواصلاتی خراسان شمالی برفی است/تردد با زنجیرچرخ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 13:402024-02-27اقتصادي

تردد کشتی های تجاری در آب های جنوب مختل می شود


سازمان هواشناسی کشور با اعلام وضعیت نارنجی آب های جنوب نسبت به ایجاد اختلال در تردد کشتی های تجاری و شناور های سبک و نیمه سنگین در خلیج فارس، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از  وزارت راه و شهرسازی، براساس هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج از بعدازظهر چهارشنبه تا بعدازظهر شنبه موجب وزش باد شدید بیش از 30 نات و افزایش ارتفاع امواج در ساحل تا 2متر و در مناطق دور از ساحل بیش از 2/5 متر می شود.

این سامانه روز چهارشنبه مناطق ساحلی و دور از ساحل استان بوشهر، در خلیج فارس و روز های پنج شنبه و جمعه مناطق ساحلی و دور از ساحل استان های خوزستان و بوشهر و هرمزگان، در خلیج فارس و تنگه هرمز و مناطق ساحلی و دور از ساحل استان سیستان و بلوچستان در دریای عمان را در بر می گیرد.

روز شنبه نیز تنگه هرمز و مناطق ساحلی و دور از ساحل استان سیستان و بلوچستان در دریای عمان با این شرایط جوی همراه خواهد شد.

اختلال در تردد های دریایی شناور های سبک و نیمه سنگین، احتمال اختلال در تردد کشتی های تجاری، پاره شدن تور های صیادی و آسیب به قفس های پرورش ماهی از جمله مخاطرات این سامانه است.

اجتناب از تردد شناور های سبک، منع فعالیت های تفریحی و شیلاتی، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت های ساحلی و فراساحل همچنین سکو های نفتی و آماده باش بر


برچسب ها: استان سیستان و بلوچستان - مناطق ساحلی - ساحل - سازمان هواشناسی کشور - سیستان و بلوچستان - سازمان هواشناسی - خلیج فارس
آخرین اخبار سرویس:

تردد کشتی های تجاری در آب های جنوب مختل می شود

تردد کشتی های تجاری در آب های جنوب مختل می شود