ضرورت آموزش مولفه های تربیتی از سن پیش از دبستانتوجه به سنین پیش از دبستان به معنای عدم توجه به مدرسه یا جابه جایی کودکستان با مدرسه نیست بلکه توجه جدی به سنین پیش از دبستان است که اهمیت بسیاری دارد. - وزیر آموزش و پرورش گفت: توجه به سنین پیش از دبستان به معنای عدم توجه به مدرسه یا جابه جایی کودکستان با مدرسه نیست بلکه توجه جدی به سنین پیش از دبستان است که اهمیت بسیاری دارد. تمرکز بر بازه سنی تولد تا دبستان و شکل گیری ویژگی های کار گروهی، نظم و موارد دیگر از سنین پایین در کودکان قطعا پایدارتر خواهد بود. یک نظام تربیتی پیشرو آموزش مولفه های تربیتی را از سن پیش از دبستان شروع می کند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضامراد صحرایی در همایش هزار نفری مرشد خوانی و نرمش آغازین شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای معلم و دانش آموزان و شهید نوجوان طغیانی، گفت: مسیر آینده کشور از مدرسه ها می گذرد و بذر پیشرفت و افتخار آینده کشور در مدرسه ها کاشته می شود و در همین راستا سند تحول بنیادین بر تربیت چندساحتی دانش آموزان تاکید دارد و تمرکز بر پیشرفت و تربیت همه جانبه فرزندان ایران اسلامی است. وی در ادامه افزود: در شش ساحت مورد تاکید سند تحول بنیادین، فرزندان این کشور باید در مدرسه تربیت شود و باید دانست که ساحتهای تعلیم و تربیت همه باهم و در هم تنیده باید باشند تا شاهد تربیت ایرانی اس برچسب ها: دبستان - مدرسه - تربیتی - جابه جایی - وزیر آموزش و پرورش - کودکستان - آموزش |
آخرین اخبار سرویس: |