مطالب مرتبط:
ویدیو | ژاپنی ها چرا انقدر عمر طولانی دارند ؟ تحقیق پژوهشگران را ببینید
راز چین برای کنترل و محدود سازی اینترنت چیست؟ / اولویت مقام های چینی این است که چه کسی آنلاین است؛ با این کار تهدیدات بالقوه شناسایی و ردیابی می شوند / سانسور از طریق نصب سخت افزار های جاسوسی و فیلتر کردن ارتباط اینترنتی افراد مظنون اعمال می شود / پکن آدرس های آی پی را ردیابی می کند تا
رمز و راز عبارتی فارسی از دیوان عطار تا سریال «بیگ بنگ تئوری»  
کاشت و برداشت خانگی؛ چنبار رز قلمه زدی نگرفته؟ سیب زمینی بیار تا یه راز خفن بهت بگم
قتل فجیع زن اول مقابل شورای حل اختلاف!/ راز این قتل چه بود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 06:302024-02-20اقتصادي

راز عمر طولانی نیکلا تسلا چه بود؟


تسلا نابغه بزرگ قرن، با بهره گیری از ترفندهایی ساده، قوانین سنتی را زیرپا گذاشت و طولانی تر از آنچه تصور می شد زندگی کرد؛ اما این سوال مطرح است که قوانین طراحی شده توسط تسلا تا چه حد صحیح بودند؟ -  تلاش برای عمر طولانی، دغدغه بزرگی برای بشریت است و دراین مسیر یک نفر با ادغام ایده های پیشرفته همراه با ایده های قدیمی به دنبال راهکاری برای حفظ جوانی است.

او کسی نیست به جز برایان جانسون.

یک کارآفرین میلیونر در حوزه نرم افزار که به خاطر تلاش هایش برای افزایش طول عمر، توجهات را به خود جلب کرده؛ این مرد 46 ساله، سالانه حدود 2 میلیون دلار هزینه می کند تا بدن و عملکردش مثل افراد هجده ساله به نظر برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، جانسون تلاش هایش برای مقابله با پیری را در برنامه ای تحت عنوان Project Blueprint ارائه کرده که طبق گزارش نیویورک پست، کسانی که به دنبال راهکارهای جوان ماندن هستند، باید ماهیانه برای اشتراک این برنامه 333 دلار بپردازند.

طبیعتا بخشی از پروتکل های سلامت جانسون بر تغذیه و مکمل ها تمرکز دارد؛ مثل بسته 99 دلاری آماده ترکیبی آجیل ها، دانه ها و انواع توت ها برای تهیه پودینگ آجیلی و البته بحث انتقال خون بین نسلی هم مطرح است.

اما حتی این مکمل ها نیز بحث برانگیز هستند و دکتر اندرو استیل، متخصص طول عمر و نویسنده کتاب Ageless: The New Science of Gett


برچسب ها: طولانی - میلیون - قوانین - تلاش - تسلا - جانسون - میلیون دلار
آخرین اخبار سرویس:

راز عمر طولانی نیکلا تسلا چه بود؟

راز عمر طولانی نیکلا تسلا چه بود؟