مطالب مرتبط:
افزایش ضریب سختی کار نیروهای اورژانس تصویب شد
واکنش جنجالی شهرداری تهران به افزایش نجومی کرایه تاکسی های اینترنتی + فیلم
افزایش 38 درصدی کودکان کار در افغانستان
توضیحات وزیر کار درباره افزایش یارانه و حقوق در سال آینده
افزایش قیمت بلیت نداریم/ توسعه ناوگان در دستور کار جدی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 09:002024-03-14اقتصادي

تصویب افزایش ضریب سختی کار نیروهای اورژانس تهران


رییس سازمان اورژانس کشور، از تصویب افزایش ضریب سختی کار نیروهای عملیاتی اورژانس تهران از 1500 به 3000 امتیاز خبر داد و گفت: افزایش ضریب سختی کار در استان ها نیز در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، جعفر میعادفر، با بیان اینکه حداکثر ضریب سختی کار فوریت های پزشکی در گذشته، یک هزار و 500 امتیاز بود، افزود: با توجه به شرایط سخت نیروهای اورژانس در سطح شهر، جاده و همچنین بحران ها، سازمان اورژانس کشور به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و اداره کل منابع انسانی پیشنهاد بازنگری ضریب سختی کار را ارائه کرد.

وی ادامه داد: پس از انجام بازدیدهای میدانی و کارسنجی، تصمیم به ارتقای امتیاز ضریب سختی کار از یک هزار و 500 به سه هزار امتیاز گرفته شد که خوشبختانه در هیأت امنای نیماد این پیشنهاد مطرح و برای نیروهای عملیاتی اورژانس تهران، تصویب شد.

رییس سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: افزایش امتیاز ضریب سختی کار برای نیروهای اورژانس سایر استان ها نیز در دستور کار مشترک هیأت های امنای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور قرار گرفته و تصویب خواهد شد.

میعادفر تصریح کرد: همکاران ما در دیسپچ و مراکز ارتباطات اورژانس، قبلاً ضریب سختی کار نداشتند که 1500 امتیاز برای این نیروها در نظر گرفته شده تا همکاران ما در مراکز ارتباط که تریاژ


برچسب ها: سازمان اورژانس کشور - اورژانس - رییس سازمان اورژانس کشور - سختی کار - سازمان اورژانس - اورژانس تهران - اورژانس کشور
آخرین اخبار سرویس:

تصویب افزایش ضریب سختی کار نیروهای اورژانس تهران

تصویب افزایش ضریب سختی کار نیروهای اورژانس تهران