مطالب مرتبط:
وزیر ارتباطات: پایداری وضعیت مالی شرکت ملی پست/ پست بانک بعد از چند سال سودده شد
وزیر ارتباطات: 2 شرکت دولتی از زیان خارج شدند
تاسیس «سندباکس» وزارت ارتباطات به اکوسیستم نوآوری کشور کمک خواهد کرد
تاسیس «سندباکس» وزارت ارتباطات به اکوسیستم نوآوری کشور کمک خواهد کرد
نتایج بیش از هشتاد سال پژوهش؛ حتی ارتباطات یک ثانیه ای نیز می تواند تفاوت ایجاد کند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 12:302024-02-26فناوري

رشد شرکت های نوآور با تأسیس سند باکس وزارت ارتباطات


رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: سند باکس وزارت ارتباطات و بازه زمانی در نظر گرفته شده باعث می شود آمادگی ها را در یک محیط عملیاتی داشته باشیم و درنهایت باعث می شود ما و شرکت نوآور و فناور، - رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: سند باکس وزارت ارتباطات و بازه زمانی در نظر گرفته شده باعث می شود آمادگی ها را در یک محیط عملیاتی داشته باشیم و درنهایت باعث می شود ما و شرکت نوآور و فناور، تکلیف خود را بدانیم و از موانع جلوگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سند باکس نظارتی یک محیط کنترل شده و تحت نظارت است که به شرکت های نوآور اجازه می دهد محصولات، خدمات و مدل های کسب و کار نوآورانه خود را در مقیاس کوچک آزمون کنند.

به واسطه کوچک بودن مقیاس آزمایش و همچنین نظارت های اعمال شده از سوی رگولاتور میزان خطرات و ریسک ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، بنابراین در چارچوب سندباکس ایده های نوآورانه با اطمینان از وجود محافظت، مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

در این راستا محمد خوانساری - رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در یک نشست خبری درباره سند باکس اظهار کرد: خوشحالیم که در این ایام فراخوان این حوزه را ارایه کردیم.

در سال 1398 مصوبه کمیسیون عالی تنظیم مقررات و سپس مرکز ملی فضای مجازی را داشتیم که مطابق آن در سال گذشته دستور العمل مربوطه ابلاغ


برچسب ها: وزارت ارتباطات - سازمان فناوری اطلاعات - فناوری اطلاعات - شرکت های نوآور - ارتباطات - رییس سازمان - بازه زمانی
آخرین اخبار سرویس:

رشد شرکت های نوآور با تأسیس سند باکس وزارت ارتباطات

رشد شرکت های نوآور با تأسیس سند باکس وزارت ارتباطات