مطالب مرتبط:
اتباع خارجی چگونه با سپرده 100 میلیون نقد یا اقساطی از سکونت، پاسپورت ، بیمه سلامت ، خدمات بانکی، تحصیل در مدارس، دانشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای بهره مند می شوند؟!
جزییات «طرح سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی» در ایران / سرمایه گذاری 100 میلیون تومانی در ازای تمدید سکونت، خدمات بانکی، تحصیل در مدارس، دانشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای / قسط بندی ماهیانه 10 میلیونی و 5 میلیونی برای متقاضایان هم در نظر گرفته شده / فاز اول این طرح به صورت آزمایشی در اس
جزییات طرح سرمایه گذاری 100 میلیون تومانی برای اتباع خارجی
فوری/ واریز 3 میلیون 100 هزار تومان برای مردم! + واریز یارانه نقدی 3 ماه بصورت یکجا واقعیت دارد؟
چندهزار نفر از اتباع خارجی بیمه رایگان دریافت کردند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 09:552024-02-24اقتصادي

فروش مزایای شهروندی به اتباع خارجی تنها با دریافت 100 میلیون تومان سپرده اقساطی


کلیه اتباع و مهاجرینی که حضور قانونی در ایران دارند، فقط با سپرده 100 میلیون تومانی در 20 قسط از مزایای سکونت، پاسپورت ، بیمه سلامت ، خدمات بانکی، - کلیه اتباع و مهاجرینی که حضور قانونی در ایران دارند، فقط با سپرده 100 میلیون تومانی در 20 قسط از مزایای سکونت، پاسپورت ، بیمه سلامت ، خدمات بانکی، تحصیل در مدارس، دانشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای و .

بهره مند می شوند! سازمان ملی مهاجرت جزییات کامل طرح جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین در زنجیره های تولید(طرح سرمایه گذاری 100 میلیون تومانی) را اعلام کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سازمان ملی مهاجرت تأکید دارد این طرح اختیاری بوده و تسهیلات متعددی از جمله قسط بندی 10 ماهه و 20 ماهه برای متقاضیان در نظر گرفته است.

  اطلاعیه می افزاید کلیه اتباع و مهاجرینی که حضور قانونی در ایران دارند، اعم از دارندگان برگه های سرشماری، کارت آمایش و پاسپورت های اقامتی می توانند در این طرح شرکت کرده و از مزایای متعدد آن که می تواند کار و زندگی این مهاجرین را متحول کند، بهره مند شوند.


برچسب ها: 100 میلیون تومان - میلیون تومانی - مهاجرین - اتباع - میلیون - در ایران - سپرده
آخرین اخبار سرویس:

فروش مزایای شهروندی به اتباع خارجی تنها با دریافت 100 میلیون تومان سپرده اقساطی

فروش مزایای شهروندی به اتباع خارجی تنها با دریافت 100 میلیون تومان سپرده اقساطی