مطالب مرتبط:
نگرانی سوئد از حضور پهپادهای ناشناس در آسمان این کشور
فناوری های جدید برای امنیت آسمان کشور به کار گرفته شده است
امروز برف و باران مهمان آسمان کشور است
حمله پهپادی به مقر پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی
حضور پهپادهای ناشناس در آسمان سوئد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 14:502024-03-11سياسي

رصد و حراست 24 ساعته پدافند هوایی از آسمان کشور


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه جنوب از گروه پدافند هوایی سیراف و بخش های مختلف و سایت های راداری و موشکی این گروه پدافندی بازدید کرد.

- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه جنوب از گروه پدافند هوایی سیراف و بخش های مختلف و سایت های راداری و موشکی این گروه پدافندی بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از سایت ها و مواضع پدافندی گروه پدافند هوایی سیراف بازدید کرد و آمادگی رزمی و توان عملیاتی این سایت ها و مواضع پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در این بازدید، گفت: آموزه هایی چون مسئولیت پذیری و تعهدکاری که از حسِ ولایتمداری و میهن دوستی کارکنان پدافند هوایی نشأت می ‎گیرد از مولفه های برجسته در میان رزمندگان پدافند هوایی است.

وی با اشاره به رصد و حراست 24 ساعته پدافند هوایی از آسمان کشور، ادامه داد: دلیرمردان پدافند هوایی در جای جای کشور اسلامی ایران ادامه دهنده راه شهدا بوده و با همان روحیه ایثارگری و ولایت پذیری به وظیفه خود عمل می کنند و حتی در ایامی مانند نوروز که بسیاری از هموطنان عزیز در تعطیلات و سفر به سر می برند، در سایت ها و مواضع پدافندی حاضرند و در برای کشور تولید امنیت تلاش می کنند.


برچسب ها: پدافند هوایی - پدافند - نیروی پدافند هوایی ارتش - نیروی پدافند هوایی - پدافند هوایی ارتش - هوایی - نیروی پدافند
آخرین اخبار سرویس:

رصد و حراست 24 ساعته پدافند هوایی از آسمان کشور

رصد و حراست 24 ساعته پدافند هوایی از آسمان کشور