مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 20:302024-03-06حوادث

دستگیری عامل توهین به یک مرکز آموزشی در یزد


ماموران پس از اخذ مجوز قضایی متهم را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند و متهم پس از حضور در پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار کرد اما پس از مواجه شدن با مستندات مربوطه جرم را پذیرفت و علت این کار را انتقام جویی اعلام کرد.

- رییس پلیس فتای یزد از شناسایی و دستگیری عامل انتشار مطالب توهین آمیز علیه یکی از مراکز آموزشی در شبکه های اجتماعی استان خبر داد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن ابوالحسینی گفت: مسئولان یکی از مراکز آموزشی استان به پلیس فتا مراجعه و مدعی شده فردی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی مطالب توهین آمیزی را درباره آن مرکز آموزشی منتشر کرده است.

  وی افزود: پس از بررسی اظهارات شاکی و مستندات موجود در پرونده، کارشناسان پلیس فتا متوجه شدند که یک فرد در فضای مجازی با ایجاد یک صفحه شخصی به توهین و هتک حرمت شهروندان از جمله این مرکز آموزشی اقدام کرده است.

  رییس پلیس فتا یزد بیان کرد: ماموران پس از اخذ مجوز قضایی متهم را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند و متهم پس از حضور در پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار کرد اما پس از مواجه شدن با مستندات مربوطه جرم را پذیرفت و علت این کار را انتقام جویی اعلام کرد.

  سرهنگ ابوالحسینی با اشاره به اینکه امنیت روانی مردم از خطوط قرمز پلیس است خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق در فضای مجازی به خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل توهین به یک مرکز آموزشی در یزد

دستگیری عامل توهین به یک مرکز آموزشی در یزد