مطالب مرتبط:
عکسی از ژست دومین عروس و داماد انتخابات /گل رز در دست رأی دهندگان حسینیه ارشاد /آقای وزیر رأی داد، قاسم افشار خوانندگی کرد/حاشیه های انتخابات 1402
استقرار شعبه اخذ رای ویژه هنرمندان در تالار وحدت تهران 
شعبه اخذ رأی برای هنرمندان در تالار وحدت تهران
شعبه اخذ رأی برای هنرمندان در تالار وحدت تهران قرار گرفت
ببینید | وحدت رأی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای ساخت فردای ایران در تالار وحدت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 11:402024-03-01سياسي

وزیر ارشاد در تالار وحدت: روشنفکر ایرانی برای وحدت جامعه است


محمدمهدی اسماعیلی با حضور در تالار وحدت برای شرکت در انتخابات 1402 تاکید کرد که حصور هنرمندان در تالار وحدت برای رآی دادن، نمادی از حضور روشنفکران ایرانی برای تقویت وحدت جامعه است.

- محمدمهدی اسماعیلی با حضور در تالار وحدت برای شرکت در انتخابات 1402 تاکید کرد که حصور هنرمندان در تالار وحدت برای رآی دادن، نمادی از حضور روشنفکران ایرانی برای تقویت وحدت جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه استاندار تهرام ساعت 11 صبح با حضور در تالار وحدت، در جمع خبرنگاران و هنرمندان حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران در تالار وحدمت گفت؛ خدارا شاکریم بابت امروز و مشارکت مردم عزیز و فرهنگی و فرهنگ دوست ایران که بار دیگر یک صحنه تاریخی را خلق کردند.

وی ادامه داد: از اصحاب فرهنگ هنری و رسانه تشکر میکنم که علی رغم زمان کمی که برای هماهنگی برای حضور در خانه خودشان در تالار وحدت داشتند، اما با این شور و شوق و علاقه و اشتیاق به صحنه امدند.

اصحاب فرهنگ و رسانه همیشه پیشتاز حرکت های وحدت آفرین هستند وزیر ارشاد با اشاره به حضور هنرمندان در تالار وحدت تاکید کرد: حضور امروز اصحاب هنر و رسانه در تالار وحدت باعث شده که اینجا به مکانی برای نشان دادن وحدت جامعه روشنفکر ایرانی تبدیل شود.


برچسب ها: تالار وحدت - محمدمهدی اسماعیلی - وحدت - تالار - شرکت در انتخابات - هنرمندان - اسماعیلی
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد در تالار وحدت: روشنفکر ایرانی برای وحدت جامعه است

وزیر ارشاد در تالار وحدت: روشنفکر ایرانی برای وحدت جامعه است